Hop til indhold

Recommended Posts

Hi guys

Yesterday I had the privilege of being with Roxana for the first time. I has high hopes from her photos and I was not disappointed, she is every bit as sexy and beautiful in real life. We spend and amazing hour together of intense 69, her-on-top and missionary sex. I am getting hard now just thinking about it. From the beginning she made me feel at ease and welcome and the sexiest thing of all is that she really loves her job and does not make you feel hurried. Highly recommended and Roxana you will be getting a call from me again soon.

Regards
Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 1 time siden:

Hej 

Ja hvis det er hende er jeg med på koret.

Havde hende en time i Cabin hotellet Frederiksberg (Billig kabine hotel)

Hun er afklaret med jobbet ( Pro) frisk på det meste og ret aktiv i sengen

En lille vips sag der er dejlig at kneppe, men deepthroate mig kunne hun ikke 

Det havde hun så heller ikke lovet men ville gøre sit bedste med dybe blow og gag 

Besøger hende gerne igen... men der er jo så mange spændende piger at det er svært at nå det hele ....

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige været hos Roxana i en time:)

Jeg forstår godt hvorfor hun er populær - hun kan en masse rigtig lækre tricks:)

Så alt i alt en rigtig dejlig time - holdt udløsningen igen til det allersidste, kom kun den ene gang - men fik nydt hende i alle mulige og umulige stillinger:) Først langsomt med hende mere i kontrol og henimod slutningen overtog jeg styringen og kneppede hende  grundigt - på et tidspunkt tog jeg hende lidt for hårdt og hun måtte bede mig ændre stilling (jeg er et stykke over middel....) - men hun kan tage en god omgang:)

Eneste anke er at hun ikke gav sig helt hen i tungekyssene - men man kan vel ikke få 100%:) Det ville også have været 110%:)

Hende kan jeg bestemt anbefale:)!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Loveyouladies skrev, for 21 minutter siden:

Har lige været hos Roxana i en time:)

Jeg forstår godt hvorfor hun er populær - hun kan en masse rigtig lækre tricks:)

Så alt i alt en rigtig dejlig time - holdt udløsningen igen til det allersidste, kom kun den ene gang - men fik nydt hende i alle mulige og umulige stillinger:) Først langsomt med hende mere i kontrol og henimod slutningen overtog jeg styringen og kneppede hende  grundigt - på et tidspunkt tog jeg hende lidt for hårdt og hun måtte bede mig ændre stilling (jeg er et stykke over middel....) - men hun kan tage en god omgang:)

Eneste anke er at hun ikke gav sig helt hen i tungekyssene - men man kan vel ikke få 100%:) Det ville også have været 110%:)

Hende kan jeg bestemt anbefale:)!

 

I hvilken bydel, træffes hun ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan lidt sydvest for centrum - ydre Valby kan man måske kalde det..

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 35 minutter siden:

Sådan lidt sydvest for centrum - ydre Valby kan man måske kalde det..

Er der igen tale om et cabinhotel hvor man besøger hende? har tid onsdag så dejligt at være lidt forberedt :-)

pft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
1955 skrev, Lige nu:

Er der igen tale om et cabinhotel hvor man besøger hende? har tid onsdag så dejligt at være lidt forberedt :-)

pft

Nope - ikke cabin hotel; det er en lille lejlighed; ikke specielt prangende, men det er fint nok... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, den 27.7.2020 at 16:25:

Nope - ikke cabin hotel; det er en lille lejlighed; ikke specielt prangende, men det er fint nok... 

Besøgte vidunderlige og mega frække Roxana idag. Det var mit 3. besøg hos hende på 4 år, besøger hende kun når jeg ønsker en oplevelse ud over det sædvanlige. Rox. er den sødeste, frække, smilende grinende sexede kvinde som stadig ligner en på 23. år.

Jeg var der godt 1 times tid, som blev brugt på alle tænkelige måder, uden jeg vil gå idetaljer, da jeg tror Rox har forskellige tilgange afhængig af, hvem der er på besøg.

Roxana er bestemt plukket fra aller øverste hylde blandt de lækreste GP'er.

Kom afsted gutter, man ved aldrig hvor lang tid hun bliver på samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en af mine absolutte favoritter. 

Hun er sød og dejlig kinky, og som en skriver så tilpasser hun sig og sine ydelser. 

Der er ikke et sted på hendes krop jeg ikke har kysset og slikket - og det er en drømmestilling af have hende med helt spredte ben og slikke både fissen og røven... og fordi jeg efterhånden har været der en del gange er hun også begyndt at dirigere min tunge rundt som hun bedst kan lide det. 

Vi har leget med GS - hende ud på mig - hvor jeg nærmest var med at komme uden at røre ved pikken, og hun knepper mig med en dildo hver gang... 

og med ref til en tidligere anmeldelse, så mindes jeg stadigvæk den gang hvor hun udfordrerede mig til at slikke pik på en ven hun havde - dvs hun og jeg der tungekysser over / på en stiv pik... jamen altså...

Det kalder vist på en snarligt besøg igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...