Hop til indhold
lovingboobs

ARIA -Vejle NEW THAI GIRL

Recommended Posts

Besøgte hende forleden https://annoncelight.dk/showad/293638

Overskriften passer så ikke, for hun var faktisk forbi Vejle i efteråret. Jeg lagde også vejen forbi dengang, da jeg inden havde læst positivt om hende her. Og synes det holder stadig, så hun kan sagtens bære en anmeldelse mere. :)

Lavede en aftale via SMS. Skrev på engelsk til hende og fik hurtigt svar. Stedet er centralt,, dog nok ikke helt midtbyen, men lige syd herfor - nærmere kommer man det vidst ikke uden at nævne præcis adresse. Stuelejlighed i sædvanlig renoveringsmoden stil. Pigen er en 40+ model. Meget sød og snakkesalig på rimeligt engelsk. Aftalte en halv time massage med blow afslutning. Sædvanlige vejlepriser. 

Hun giver glimrende massage synes jeg. Og bruger heldigvis ikke ret meget olie. Undervejs bliver hun mere og mere nærgående - på den frække måde. ;) Og hun har heller ikke noget imod selv at blive rørt lidt ved. Hun tager alt tøjet af inden massage. Også selvom der ikke var aftalt andet end blow. Efter ca 20 min var jeg blevet godt opstemt af hendes behandling, så jeg tømte mig i hendes mund. Bagefter lidt gensidig nussen i sengen i et stykke tid, og til sidst mig i bad. 

Eneste negative - ja du læste lige før: en seng. Duer ikke til massage efter min smag. Og især fordi denne var en virkelig gammel, lille ussel pygmæ-seng, som voksne mennesker ikke kunne være i. Noget forfærdeligt gammelt bras! Men pigen er som sagt sød, berøringsvenlig og meget serviceminded. Så jeg havde en glimrende oplevelse også denne gang. :) Mht til billeder tror jeg, de er ægte. Det kan sagtens være hende, der er sløret lidt. Formerne passer. Forvent ikke en yngre model. Hun er mindst 40 uanset, hvad hun skriver i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt, jeg kan se at der i en tidligere tråd om hende bliver spurgt ind til om hun måske ikke altid har været kvinde, men uden folk har kommenteret det, er det nogle der har besøgt hende der ved om det er tilfældet?

https://www.eroguide.dk/forum/topic/108164-aria-vejle/?tab=comments#comment-1011531

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...