Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Vanessa flere gange...

https://annoncelight.dk/showad/262884

og kan kun give hende min varmeste anbefaling, og det er der helt kort flere grunde til:

1) Det er hende på billederne, og hun skuffer ikke. Hun ser rigtig godt ud, er altid sød at snakke med og så forstår hun at drille og flirte.

2) Jeg har besøgt hende i både Vejle og Engesvang, hun er vist flere steder, men der har jeg ikke besøgt hende. Hvorom alting er, så er det diskret og renligt både i Vejle og Engesvang. Man kommer ikke ind i en opgang, hvor der bor andre mennesker og stedet i Engesvang er på landet, og man kan både komme til og fra diskret ligesom bilen heller ikke kan ses fra vejen.

3) Sexen! hun er lille og petite, har en god fast lille krop, med en dejlig lille struttende numse og nogle slanke lækre lår. Der er let at slikke hende til en orgasme og man er ikke i tvivl, når hun kommer og det er heller ikke noget problem at komme, for hun har de frækkeste øjne, og smukke ansigt.

-Og hvorfor skriver jeg så dette opslag? Normalt vil jeg ikke dele mine "damer" med andre, men hun snakkede om at business ikke var så god oven på corona, hvor hun havde været væk noget tid fra DK, og at hun derfor overvejede et andet land. Jeg har ofte besøgt nogen, hvor billederne overhovedet ikke stemmer, og det er altid bare en træls oplevelse. Det gider jeg ikke bruge flere dumme lærepenge på! Så jeg håber der blir støttet op om de bedste damer med de rigtige billeder, så corona i stedet for luget ud i dem med de falske billeder :-)

Redigeret af levemanden69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...