Hop til indhold
monkeyjuice

XL kvinder nær århus

Recommended Posts

Guest Nemtøs
monkeyjuice skrev, 1 time siden:

Mange tak! Jeg er 32, så tror desværre nemtøs ikk går, har hørt hun er til ældre! 

Foretrækker  mænd på  min  egen  alder  og  ældre,  men  jeg  har  dog  været  sammen  med  et  par  mænd på  din alder.  De  har  alle  været søde og frække. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
monkeyjuice skrev, for 5 minutter siden:

Nåh, jeg er da glad for at høre det ikke er helt umuligt :) Så holder jeg lige øje og giver mig selv tilkende ;) 

Hvad  holder  du  øje  med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
monkeyjuice skrev, for 1 minut siden:

Om du er på en dag. Medmindre det er bedre at tage kontakt til dig herinde.

Så  kommer du til  at  vente  meget  længe :-),  jeg  annoncere  ikke  længere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
monkeyjuice skrev, for 19 minutter siden:

Haha, jamen nåh så har jeg været uheldig! :( Æv, det var satans!

Tror  kun  du  skal  være  glad  for, at du  ikke  har  mødt  mig.

Såfremt det  havde  været et reelt  ønske  at  lave  en  aftale  med  mig,  så  havde  du  nok  taget  direkte  kontakt med  mig,  frem  for  at  skrive  her. 

God  jagt. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Tror  kun  du  skal  være  glad  for, at du  ikke  har  mødt  mig.

Såfremt det  havde  været et reelt  ønske  at  lave  en  aftale  med  mig,  så  havde  du  nok  taget  direkte  kontakt med  mig,  frem  for  at  skrive  her. 

God  jagt. 

Undskyld jeg blander mig og måske jeg har misforstået, men mistede trådstarter lige muligheden for at møde dig, fordi han kommenterede/skrev til dig i denne tråd? 
 

Det var jo på baggrund af en anbefaling fra en anden bruger i samme tråd, at du kom ind i tråden. 
 

Der er vel heller ikke noget i vejen med, at holde øje med en annonce fra dig. Det gør de fleste jo nok. At du så ikke annoncerer længere og det er nødvendigt at skrive til dig direkte herinde for en aftale er måske ikke soleklart for enhver. 
 

Fik engang et møgfald fordi jeg skrev til en GP en dag hun ikke havde annonce på. Ikke på eroguide, men en sms. Det var hun mildest talt ikke tilfreds med, hun havde altså også et liv ved siden af måtte jeg jo forstå. 
 

Det er ikke altid lige nemt og selvom man er en meget sympatisk og sød person kan man hurtigt komme i bad standing hos en GP. 
 

Min kommentar er venligt ment, men undrede mig lige lidt :-) 

 

God aften! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Undskyld jeg blander mig og måske jeg har misforstået, men mistede trådstarter lige muligheden for at møde dig, fordi han kommenterede/skrev til dig i denne tråd? 
 

Det var jo på baggrund af en anbefaling fra en anden bruger i samme tråd, at du kom ind i tråden. 
 

Der er vel heller ikke noget i vejen med, at holde øje med en annonce fra dig. Det gør de fleste jo nok. At du så ikke annoncerer længere og det er nødvendigt at skrive til dig direkte herinde for en aftale er måske ikke soleklart for enhver. 
 

Fik engang et møgfald fordi jeg skrev til en GP en dag hun ikke havde annonce på. Ikke på eroguide, men en sms. Det var hun mildest talt ikke tilfreds med, hun havde altså også et liv ved siden af måtte jeg jo forstå. 
 

Det er ikke altid lige nemt og selvom man er en meget sympatisk og sød person kan man hurtigt komme i bad standing hos en GP. 
 

Min kommentar er venligt ment, men undrede mig lige lidt :-) 

 

God aften! 

Jeg  forstår  ikke  hvorfor  han  ikke  tager  kontakt  med  mig?  Hvis  han  er  interesseret  i  at  mødes  med  mig,  så  er  det  vel  ikke  så  svært  at  skrive  én  besked til  mig. 

Han  konkludere  jo,  at  blot  fordi  jeg  ikke  anvender  annonce  så  er  det  ikke  muligt  at  mødes  - det  virker  bare  ikke  særligt  seriøst. 

Det  er  ligesom,  dem  der  skriver  herinde  at  de  gerne  vil  mødes  ( tomme  tønder  bulder  mest).

Jeg  kunne  ikke  finde  på  at  blive  sur  over  en  pb, hvis  man  er  seriøs.

God  aften  til  dig  også. 

 

 

 

Redigeret af Nemtøs
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  forstår  ikke  hvorfor  han  ikke  tager  kontakt  med  mig?  Hvis  han  er  interesseret  i  at  mødes  med  mig,  så  er  det  vel  ikke  så  svært  at  skrive  én  besked til  mig. 

Han  konkludere  jo,  at  blot  fordi  jeg  ikke  anvender  annonce  så  er  det  ikke  muligt  at  mødes  - det  virker  bare  ikke  særligt  seriøst. 

Det  er  ligesom,  dem  der  skriver  herinde  at  de  gerne  vil  mødes  ( tomme  tønder  bulder  mest).

Jeg  kunne  ikke  finde  på  at  blive  sur  over  en  pb, hvis  man  er  seriøs.

God  aften  til  dig  også. 

 

 

 

Præsis, tomme tønder bulder mest på Eg og som læserne elsker :huh: og som de grønne benytter sig af :( men go aften alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...