Hop til indhold

Top Thai Wellness På Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg læste om Top Thai Wellness på Frederiksberg i en anden tråd, tilbage i maj måned, og tænkte, at det sted måtte jeg prøve ;) Så det gjorde jeg så i sidste måned.

Faktisk ligger det perfekt i forhold til Lindevang Metrostation, kun nogle få minutters gang derfra.

Jeg blev modtaget af en småsur thailandsk kvinde, og hvorvidt det var ejeren skal jeg lade være usagt, men behageligt var det ikke. Jeg havde bestilt tid, og alligevel blev jeg mødt med mistænksomhed....hmmm....Nå, men jeg fik da adgang til et massagerum med gardiner, og så tog jeg mit tøj af, mens jeg bittert fortrød, at jeg overhovedet var mødt op....

Men det var så gudskelov ikke hende, der skulle massere mig, men en langt mildere kvinde, som eddermame var dygtig! Jeg har (næsten) aldrig oplevet noget lignede....Topklasse :)

Desværre sluttede det hele med, at jeg selv måtte finde ud....

Kommer jeg igen? Nej, det kan jeg vist roligt slå fast....

Det er vigtigt med faglige kompetencer, men det er det også med de sociale....

Skrevet

Tak for anmeldelsen. En Thai Klinik kan være ligesom Forrest Gumps udsagn om livet:

Like a box of chocolate - You never know what you get.

Skrevet
Default User skrev, for 20 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. En Thai Klinik kan være ligesom Forrest Gumps udsagn om livet:

Like a box of chocolate - You never know what you get.

Dog kan man æde til æsken er tom, og så er det hele æsken man har betalt for ................. bøvs.

Skrevet

Er det denne?

Det virker som det er en af de grønne klinikker, hvor der er fokus på og kun tilbydes massage, men derfor forventer man alligevel en ordentlig service/oplevelse og bliver fulgt pænt til døren. 

Redigeret af Gæst

Skrevet
Default User skrev, for 2 timer siden:

Like a box of chocolate - You never know what you get

Ja den er go :smile:

Lige her skulle trådstarter så nok have valgt:

'Run Forrest Run' !!

Skrevet
Agurken skrev, for 41 minutter siden:

Er det denne?

Det virker som det er en af de grønne klinikker, hvor der er fokus på og kun tilbydes massage, men derfor forventer man alligevel en ordentlig service/oplevelse og bliver fuldt pænt til døren. 

Ja, det er den, Agurk. Det er så absolut en af de grønne klinikker, men den er vist stort set forbeholdt kvinder....

Nå, men så blev jeg da en erfaring rigere <_<

Skrevet
Fidotheoneandonly skrev, Lige nu:

Ja, det er den, Agurk. Det er så absolut en af de grønne klinikker, men den er vist stort set forbeholdt kvinder....

Nå, men så blev jeg da en erfaring rigere <_<

Ja sådan er det nogen gange, så går man ind af den forkerte dør. Men heldigvis findes der flere døre. 

Tak for din anmeldelse!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.