Hop til indhold

Recommended Posts

 

Smukke og dejlige Ju i Hellerup giver måske den bedste Thai massage. Da hun var på klinikken på Hans Knudsens Plads/Lyngbyvej gav hun også en fortryllende håndtrold, men det ophørte da hun flyttede til Hellerup.  Nu siges det, at hun af og til har en veninde besøg, der giver mere end massage. Kan nogen bekræfte det, og evt. beskrive udseende og grad af ekstra?

https://www.juwellnessandspa.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 11 minutter siden:

 

Smukke og dejlige Ju i Hellerup giver måske den bedste Thai massage. Da hun var på klinikken på Hans Knudsens Plads/Lyngbyvej gav hun også en fortryllende håndtrold, men det ophørte da hun flyttede til Hellerup.  Nu siges det, at hun af og til har en veninde besøg, der giver mere end massage. Kan nogen bekræfte det, og evt. beskrive udseende og grad af ekstra?

https://www.juwellnessandspa.dk/

Så er der også et link...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 23 timer siden:

Ups. 

Dobbelt ups, tror flere vil se sådan en efterspørgsel i efterlysninger fremfor anmeldelser ;)

Prøver at hjælpe lidt, den eneste udover Ju jeg har set der, hedder Tha eller noget lignende. Personligt tænder jeg ikke så meget på joggingbukser og affarvet hår i en alternativ blond/sølv farve med noter af pink. Virker dog sød at tale med, kan ikke udtale mig om massagen, da jeg altid vælger Ju.

Tvivler meget på at der kan fås ekstra på klinikken i Hellerup.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...