Hop til indhold
Onslow

Oversæt plz.

Recommended Posts

Den voluminøse expansion på de subterrale knoldfrugter er reciprok proportional med agronomens spirituelle kapacitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den voluminøse expansion på de subterrale knoldfrugter er reciprok proportional med agronomens spirituelle kapacitet.
Tjah, hvad med:

Den abnorme vækst på knoldfrugterne i øverste jordlag står i en direkte modsætning til bondens intelligens.

Eller hvad med:

Som en direkte modsætning til bondens fatteevne kan der konstateres en usædvanlig stor vækst på knoldfrugterne i øverste jordlag.

Under alle omstændigheder er udsagnet uklart, selv i "klart" sprog.

For hvad har bondens intelligens, eller mangel på samme, at gøre med kartofler? Eller at de vokser meget, mens bondens intelligens må formodes at være konstant. I bedste fald.

Næh, både udsagnets semantiske betydning samt den logiske sammenhæng er mystisk.

Hvor har du fundet det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ha, ha - Hvor har du det fra Onslow?.. prøver du at få lixtallet op herinde?

Jeg er ikke helt klar over om du laver sjov eller om du ikke ved hvad det betyder, men den korte version er:

Jo dummere bonden er des større kartofler (eller andre knoldfrugter) får han ud af det.... Prøver du at sige noget? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med:

"Jo dummere bonden er, jo flere kartofler dyrker han"? :D

Eller: "Det er kun dumme bønder, der dyrker kartofler"?

Man sagde jo i gamle dage, at man blev dum af at spise kål og kartofler...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man sagde jo i gamle dage, at man blev dum af at spise kål og kartofler

Var det før eller efter man begyndte at koge dem? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, det er jo bare et gammelt visdoms ord fra landbruget udsat for lidt Erasmus Montanus. :)

De dummeste bønder avler de største kartofler!

Og X, du har jo beskrevet, at du også har slået dine folder i bla. a. Sønderborg, og så har dit tyske islæt jo nok også slæbt dig over grænsen.

Aldersmæssigt kan du jo også huske tiden, før Fleggaard kom til Wassersleben, da huserede der ved siden af grænsebutikken en lille Kneipe i bygningen, i min tidlige ungdom hed det Bei Kedde und Anni, senere overtog legendariske Manni Petersen stedet, og da han ikke kunne mere, kom Herbie fra Bayern til. Gennem alle disse år var stedet mit Stammlokal.

I sidste fase havde Herbie en sød studerende til at servere, Sandra, en 182 cm høj brunette med den skønneste krop og fritsvævende bryster, og hun skrev sætningen op - på tysk, naturligvis - men gutterne her skal jo også have glæde af den.

Hun spurgte med et drilsk smil, om jeg ville vædde, og selvfølgelig ville jeg det, et kys, hvis jeg kunne løse gåden og en drink til hende, hvis ikke.

Da hun med sine læber havde indløst væddemålet, tilstod jeg, at jeg siden første gang, jeg så hende, havde drømt om at kysse hendes fantastiske bryster, og foreslog, at jeg for min part gjorde drinken dobbelt, hvis jeg måtte få min drøm opfyldt. Responsen var positiv :)

Den dobbelte drink blev til flere, og virkningen må helt efter hensigten have forplantet sig til trusserne, for da jeg heller ikke havde lyst til at køre bil mere, tog vi ved lukketid en taxi ned til hende, og småfulde eller ej blev det til en af de bedste nætter, jeg kan mindes.

Kort tid senere fik hun kæreste på, og fjolset gjorde hende selvfølgelig gravid. :(

P. S. Mødte hende i starten af årtusindet på Papas Stue, hun var stadig den sødeste pige, man kan forestille sig, men ak, hvilken forandring, den smækre krop var konverteret til fruestørrelse af de større, et syn, som nu står som eftermæle på, hvad der ellers havde stået som noget optimalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...