Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278020

Efter adskillige besøg hos pigerne i Holstebro/Holsted, blev det igår til første gang med Nelly :)

Atmosfæren er helt fantastisk hos pigerne i huset, og jeg elsker at de altid er glade og lyder til at hygge sig sammen.

Jeg blev taget imod af en smilende Nelly, som tog mig i hånden og førte mig til værelset. Allerede imens vi tog tøjet af, havde jeg følelsen, at det skulle blive en god aften :D Nelly er en ung smuk pige, med fantastiske struttende bryster, og et frækt smil. Vi startede med blowjob, og det gjorde hun dælme godt. Pikken var hurtigt smurt ind i hendes spyt fra top til bund, og imens hun holdte en kort sutte pause, brugte hun hånden til at lege med kuglerne, og den tilsavlet pik gled dejligt imellem hendes hænder :D

Jeg blev nød til at skubbe hendes hoved væk, da jeg ellers var kommet alt for hurtigt. På med gummi, og så ellers super sex i forskellige positioner i hendes stramme fisse.

Nelly virker måske ikke helt så erfaren, men sjælden har jeg mødt en pige der så gerne vil, at man får en god oplevelse. Under doggy style strøg jeg hænderne på hendes lend, og straks resulterede det i, at hun svejede i ryggen, og hendes amazing røv stod lige i vejeret. Kort fortalt, så var det som om, at hendes krop tilpassede sig min, og det føltes fantastisk, at jeg så let kunne "forme" hende som jeg ville have det :razz:

Sluttede af med at komme i hendes mund, og hun blev ved til sidste dråbe :wub:

Hvis du har lyst til en smuk ung pige, som virker naturlig, og en du kan forme som man vil, så tag og besøg Nelly :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk fantasi skrev, for 10 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/278020

Efter adskillige besøg hos pigerne i Holstebro/Holsted, blev det igår til første gang med Nelly :)

Atmosfæren er helt fantastisk hos pigerne i huset, og jeg elsker at de altid er glade og lyder til at hygge sig sammen.

.. .. .. .. .. 

Hvis du har lyst til en smuk ung pige, som virker naturlig, og en du kan forme som man vil, så tag og besøg Nelly :)

 

Ja, hun er et besøg værd :)

 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hej venner.  Først tak for at i gider at dele jeres oplevelser, det er værdsat :) Efter 6 mdr. GP  tørke, fik jeg besøgt hende i dag og kan tilslutte mig at hun er en dejlig kvinde. Men før roserne kommer så er der også en negativ ting som jeg oplevede det. Hun er covid forskrækket og vender hovedet væk, ikke for at starte en diskussion, så var det lidt akavet og ikke hvad jeg forventede kunne ske. nok derfor følte jeg det lidt træls med det afstand som man jo ikke har alligevel. Troede at når hendes vinenes var frisk på lidt af hvert at hun også var det. Hun var også væk 2 gange under besøget hvilket jeg bestemt ikke er tilfreds med, men valgte at tage det positivt og som en velfortjent pause. <_<Hun forsøger at please  en og spørger hele tiden Are you okay, så efter hun nok har spurt om det 30 gange så spurte jeg tilbage og dermed blev vi enig om at det var okay ^_^  Positivt så mødte jeg en dejlig kvinde som er rigtig sød og gerne vil gøre det godt. Petit og ikke for tynd, med et par lækre berørings venlig bryster og numse. Det var sku en god udsigt der lå der og tog i mod. Lækkert. Hun fik nu også lov til at arbejde for lønnen, når det nu var okay:) og vi fik krøllet sengen af flere omgang. Trods det negative så gjorde hun det rigtig godt, så rigtig  godt tilfreds i at have mødt hende og bestemt et besøg værd igen. Ikke helt i top men okay :wacko: Håber det kan bruges.
Rigtig god weekend til jer alle    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Det gør Diana og Melinda også ved mig, når jeg har haft dem begge på samme tid - der blev kaldet noget på ungarsk fra køkkenet og så er den ene væk et kort øjeblik.

Den ene gang fik jeg dog et glas cola med retur i går B)

Redigeret af JohnWayne86

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, for 45 minutter siden:

Det gør Diana og Melinda også ved mig, når jeg har haft dem begge på samme tid - der blev kaldet noget på ungarsk fra køkkenet og så er den ene væk et kort øjeblik.

Den ene gang fik jeg dog et glas cola med retur i går B)

Det er ikke god service at forlade rummet. Efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Helt enig - dog gør de det jo tydeligvis.

Men til mit held har jeg haft 2 piger omkring mig begge gange, så føles det ikke ligeså slemt.

Da jeg havde en time sammen med Melinda på egen hånd forlod hun ikke lokalet. om det blot var tilfældigt kan jeg så ikke udtale mig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, for 3 minutter siden:

Helt enig - dog gør de det jo tydeligvis.

Men til mit held har jeg haft 2 piger omkring mig begge gange, så føles det ikke ligeså slemt.

Da jeg havde en time sammen med Melinda på egen hånd forlod hun ikke lokalet. om det blot var tilfældigt kan jeg så ikke udtale mig om.

Nej, har da også prøvet uden afbrydelse :)

Det er en meget kraftig turn off at forlade rummet. Helt urimeligt af pigen at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden:

Nej, har da også prøvet uden afbrydelse :)

Det er en meget kraftig turn off at forlade rummet. Helt urimeligt af pigen at gøre det.

Enig - det er uprofessionelt. Det ødelægger da alt stemning medmindre det er for at hente et glas vand og spørger først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...