User22 2 Skrevet 26. Juli, 2020 Er der nogen der har erfaringer med hende her: https://annoncelight.dk/showad/293732 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 182 Skrevet 26. Juli, 2020 Lille spinkel pige med små bryster. Det er hende på de fleste af billederne. Var der kun 15 min, og så er jeg oppe i årene så nok derfor det ikke blev det helt vilde. Mit første valg meldte afbud så tog hende her. Ok sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
User22 2 Skrevet 26. Juli, 2020 messi61 skrev, for 18 minutter siden: Lille spinkel pige med små bryster. Det er hende på de fleste af billederne. Var der kun 15 min, og så er jeg oppe i årene så nok derfor det ikke blev det helt vilde. Mit første valg meldte afbud så tog hende her. Ok sex Okay, så det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 182 Skrevet 26. Juli, 2020 User22 skrev, for 3 timer siden: Okay, så det er hende. Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
User22 2 Skrevet 4. August, 2020 Har lige skrevet med hende og sagde at det ik var hende på billeder og ville sende nogen på whatsapp, takkede pænt nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg