Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Var i Hillerød i dag arbejdsmæssigt og besluttede mig for en gang massage hos Meena

Mødte Mai og bestilte en times oliemassage

Fik forhandlet hele pakken til en rimelig pris.

Massagen var ikke værd og tale om, har aldrig fået så dårlig massage og efter ca. 15 min. blev jeg bedt om og ligge mig på ryggen, og så startede resten af pakken.

Resten af pakken kan jeg ikke klage over, var yderst tilfreds men kommer nok ikke igen på grund af den dårlige massage

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig!

Savner stadigvæk Lotus Massage ved siden af Frederiksberg Rådhus tilbage omkring år 1999. Fik af den samme kvinde (Jan) en god, gedigen times massage efterfulgt af dejlig lidenskabelig kærestesex med kys og gensidig nydelse uden kig på klokken. Tror jeg var forbi næsten 10 gange.....

Har også være forbi Meena - kun for massagen, og den var ikke meget værd.

Ærbødigst, Bugs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ud fra indlæggene i tråden går jeg ud fra, at der er tale om et thaisted.

Derfor har jeg flyttet tråden, hvis jeg tager fejl, må i protestere, så jeg kan flytte det tilbage igen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg var ved Meena idag.. det var Nancy (tidligere i Lyngby) der tog imod.

Hun har et eller andet 'drive', fantastisk og skørt over sig.. det er lidt svært at beskrive!? Men charmerende, det er hun sgu! :D

Rygmassage var der ikke meget af, men jeg gik derfra som en glad mand alligevel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...