Hop til indhold
Elprebsi

Nyt thaisted i Kruså - Aabenraavej 18

Recommended Posts

Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Hej alle

Kan se der er åbnet, et for mig, nyt thaisted i Kruså. Desværre er deres annonce ikke ligefrem meget informativ med billeder og mulighed for fuld pakke. Nogen der har været der, der kan sige lidt om pigerne og ydelser?

https://annoncelight.dk/showad/300945

De må være meget slanke, hvis de kan komme rundt om briksen på billede 2. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De drikker nok meget te, så får man jo efter sigende tynde lår :) Men mon ikke man kan få FP, der står i hvert fald noget om "Bore massøser er uddannede,", så kan man vel "bore" i dem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, 1 time siden:

De drikker nok meget te, så får man jo efter sigende tynde lår :) Men mon ikke man kan få FP, der står i hvert fald noget om "Bore massøser er uddannede,", så kan man vel "bore" i dem :) 

Tja! Det er jo en boreplatform (briksen).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at det nødvendigvis betyder noget, men hvis de reklamere med diskret parkering, så er der vel mere end massage på menuen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel kun en måde at finde ud af det på om der er mulighed for ekstra :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har viden om, at det er samme ejer som Bjergegade i Fredericia, men hun vil ikke selv være der. Men vil have nogle piger der, som hun kan stole på.

Men jeg har ikke selv været der, så kender ikke kvaliteten eller pigerne. Venter med spænding på en anmeldelse fra jer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg en tur forbi Kruså. Og ja billede 2 er det rigtige billede af massagerummet.

Blev modtaget af en tynd thai på ca 50år (+-5) spurgte hvad jeg ville have, jeg ville bare se stedet så jeg var kun ude efter en gang massage.  

Valgt alligevel massage med afslutning.  

Massagen var helt ok, og også fin afslutning.  

Der er 2 kvinder på stedet.  

Priser, normal for området.  

Parkering er ikke helt diskret, biler kan ses fra vejen.  

Gentagelse, næ det er ikke noget specielt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...