Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Bianca her til aften i det fine hus med polske piger. https://annoncelight.dk/showad/288700

Jeg var lidt spændt på hvad det var for noget med en del inkluderet i den lave pris. Da jeg kom var hun ikke helt klar til at modtage mig, så tog et bad imens hun blev klar. Det er lidt sjovt at der er sådan en polsk hønsegård, og blev lukket ind af Sonia, mens en anden stod i køkkenet og Bianca var ved at gøre værelset klart. Bianca er ret flot og har flotte bryster. Sidst jeg var på adressen besøgte jeg Kate, så forventningerne var da lidt høje. Selve akten blev dog lidt skuffende, og hun insisterede på at skulle tages i doggy eller missionær og endte med at hun gjorde mig færdig med et håndjob. Der manglede bestemt noget indlevelse og forskellige stillinger. Det var faktisk ikke særligt godt, så var da ret skuffet, vil nok give det 5/10 .. Det er da billigt med 600, men så er det også derefter - selvom hun er ret pæn. Der mangler simpelthen noget indlevelse, så vil nok vælge et af de mere sikre kort næste gang.. Man kan jo ikke vinde hver gang og stod på gaden efter ca 20 minutter..  Bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Det tyder til at Kasper og undertegnede har fået næsten samme “behandling“ og har vurderet det på samme måde ;-) 
 

/Tjon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

hendes annonce er for kort hun skriver bare Hello Beautiful Stranger❤️ og hvad i h....... kan man bruge det til ikke en skid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
BlackMagic2020 skrev, for 35 minutter siden:

hendes annonce er for kort hun skriver bare Hello Beautiful Stranger❤️ og hvad i h....... kan man bruge det til ikke en skid

Her står lidt mere: 

https://annoncelight.dk/showad/287449

Hun er en af de piger, der synes det er vildt smart at have 3-5 annoncer på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kommenteret en anden tråd om Bianca, som egentlig skulle have været myntet på Kate, men kort fortalt... 
 

For noget tid siden drog jeg afsted for at hilse på Kate, som jeg havde lavet en aftale med,  men det var dog Bianca som åbnede døren og tilbød mig et bad og jeg derefter skulle gå en tur i kælderen. 
 

Fint med mig, tænkte jeg, så efter badet listede jeg i kælderen for at møde Kate. 
Men Bianca dukkede igen op og jeg blev lidt paf. Kate var “busy” - jeg tænkte at jeg burde gå, men de fantastiske ung pige bryster lokkede alligevel ret kraftigt. 
Så jeg “dansede” derfor en tur med Bianca og det var egentlig helt i orden og rigtig dejligt. Hun var med på både den ene og den anden position, samt 69, blow, tungekys... alt for 600. 
 

Jeg gik derfra lidt trist over jeg ikke fik mødte den ellers så roste Kate. Men helt tilfreds med hvad jeg lige havde oplevet. 
 

Torsdag aften trak nysgerrigheden igen om det var kommet noget nyt på AL. Det var der desværre ikke rigtigt!:-( men lysten til at vende tilbage til huset med de søde polske piger begyndte at ulme i mit hovede. 
 

Jeg var egentlig ret liderlig på en lille tourne så jeg fik lavet en aftale med Sonia om jeg kunne besøge både hende og Bianca 15min hver. 
 

Det var ingen problem. 
Jeg ankom til huset, fik et bad. Og hilste så på Bianca. 
Hun inviterede mig med ind på hendes værelse og her skal jeg love for jeg fik en tur... hun kunne udemærket godt huske mig fra sidst.  Jeg må have været sød sidste gang, for nøj hun gav den gas. 30 min senere måtte vi stoppe for Sonia stod klar. 
Jeg fik er hurtigt skyl og vendte tilbage til værelset hvor Sonia ventede. 
Sonia fik gang i lillemanden igen og så fik jeg ellers en tur mere... lækkert. 
Sonia var dog mere fokuseret på klokken end Bianca. Og efter 15 min insisterede hun på jeg skød den af oppe i hende. 
Nu var jeg også helt færdig. 
 

Jeg sagde pænt farvel, og blev efter bad fuldt ud af Bianca som gav mig et kys og sagde tak for i aften. 
 

Bianca er helt klar et besøg værd, hvis i spørger mig.  WOW!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello gentlemen. I would like to inform you that we read your opinions on a regular basis. Thank you for the good and the worse ones that motivate me to work better. I have a very good memory and I remember which opinion belongs to someone. I would like you to express your respect to me and my friends. Regarding the issues of advertisements and advertising ... Yes, these are my photos and descriptions that are created, they are not written by me. I am asking you who is bothered by the number of advertisements. Each of us has several.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Token skrev, den 27.7.2020 at 06:41:

Hvor i Ålborg ca. ligger dette polske paradis??

Er du kørt ind på genbrugspladsen på Over Kæret, så har du enten kørt ca. 500 meter for langt eller for kort :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indespectus skrev, den 27.7.2020 at 00:31:

Jeg fik er hurtigt skyl og vendte tilbage til værelset hvor Sonia ventede. 

Dejlig sex og et dejligt varmt bad og man ved der venter en ny smuk pige... jeg ville ryge ud med badevandet :lol: lyder satme frækt. Dog ville jeg mindst have 30 min med hver hvis muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bianca skrev, den 27/7/2020 at 11:10:

Hello gentlemen. I would like to inform you that we read your opinions on a regular basis. Thank you for the good and the worse ones that motivate me to work better. I have a very good memory and I remember which opinion belongs to someone. I would like you to express your respect to me and my friends. Regarding the issues of advertisements and advertising ... Yes, these are my photos and descriptions that are created, they are not written by me. I am asking you who is bothered by the number of advertisements. Each of us has several.

Perfect. 

Maybe you could start by reading your different advertisements and let me/us know if your pictures indeed are "100 % genuine, verified and fresh", as someone has write on your behalf!

 

Before you start attacking reviewers on a site for their subjective experience, you might start by cleaning up your own advertising. Talk to whoever is doing your advertising. 

 

It's very strange, that you feel it's okay to objectively mislead the reader, but not ok for reviewers to give their individual experience to the reader.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...