Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Frisk fyr

Smid lige en adresse hvis du kan finde den, det lyder jo billigt og bør afprøves

The Rider

Skrevet
  • Author
The Rider skrev:
Hej Frisk fyr

Smid lige en adresse hvis du kan finde den, det lyder jo billigt og bør afprøves

The Rider

Jeg fik en svar SMS om at det var på Jyllingevej, spurgte så lidt mere til hvem der stod bag, men fik ikke svar, derfor min nysgerrighed ;) ;)

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Skrevet

OD har denne på samme adresse men et andet tlf. nr.

Jyllingevej Thai Massage

Updated Apr 4

Jyllingevej.

2610 Rødovre

Tlf. 36 70 06 05

The Rider

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Skrevet

Yep, har prøvet det, det er Jyllingevej Thaimassage der står bag.

Hun spørger med det samme om du vil have ekstra, det er en hjælper

der står for det ekstra, the full thing for 500 Kr.

Fik massage af dem begge, hvorefter jeg nappede den ene til sidst.

Men kan ikke anbefales medmindre man er til ældre thai kvinder.

-OD

Skrevet

Jeg prøvede det af i går, og det er ganske rigtigt på Jyllingevej (ville egentlig ikke have skrevet adressen, men nu har andre jo gjort det) , men i stueetagen (dvs. op ad trappen) og ikke i kælderen, som sagt tidligere i tråden. Hun omtalte også det i kælderen, og jeg fik indtrykket af, at det var mere bordelagtigt.

Jeg havde en god oplevelse. Hun er arbejdsom og når hele vejen igennem korpus på en rimelig struktureret måde inkl. masser af strøg mellem balderne. Hun er rigtig sød, god til både at føre samtale på engelsk (når kunden initierer), og også til at tie stille når man bare vil nyde det.

Svensk var veludført med god opbygning og afslutning.

Alt i alt, nok bedste value-for-money thai-oplevelse, jeg har haft. Jeg fik en time uden tidssnyd, en spiller og velgennemført massage med afsluttende afvaskning, aftørring med gennemvarmt håndklæde, og indsmøring i aromatiske olier (hun var endda venlig at spørge til om det ville være problematisk overfor fruen derhjemme). Der var mange fine "detaljer" undervejs: fx. morede vi os begge over, at jeg ikke kunne holde masken, da hun masserede min øreflipper i omtrent et minut.

Hele molevitten for 450 kr - det kan man næppe gøre billigere ret mange steder. Det skal nævnes at jeg havde bonuspoint fra starten af, idet jeg havde ringet og meldt min ankomst og var der til tiden. Hun brokkede sig over andre, der var mindre gode til det.

Hun er der hver dag undtagen søndag, hvor hun vist kun var der sidst på dagen. Jeg vil skyde hende til at være omkring 40. Ikke så høj, men egentlig ganske køn og sund at se på :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.