Hop til indhold

SANDY FROM SPAIN (Vejle)

Featured Replies

Skrevet

Kan IKKE anbefales!!!

Aftalte pris & tid med hende på SMS. 10 min før jeg skulle komme, sendte jeg en SMS om at jeg var der om 10 min - Hun svarede OK.

Da jeg kom frem, ringede jeg på døren 3 gange, men ingen lukkede op. Derfor sendte jeg endnu en SMS. Jeg spurgte om jeg kunne komme og at jeg var ved døren.

Efter 5 min svarede hun: Hvor er du? Jeg skrev at jeg var udenfor. Derefter hørte jeg ikke mere fra hende... 

SPILD AF TID!!!

https://annoncelight.dk/showad/298646

Skrevet

Sku træls... :-o     Nogen gange kigger de ud af vinduerne.  Men hvis man ligner en danske,r plejer man at blive lukket ind.

Skrevet
dealmaker skrev, Lige nu:

Sku træls... :-o     Nogen gange kigger de ud af vinduerne.  Men hvis man ligner en danske,r plejer man at blive lukket ind.

Ingen vinduer & ingen kamera ;-)

Skrevet
dealmaker skrev, for 11 minutter siden:

Hvor er du? -  skrev hun.   Det flot af en fra Spanien

Skrevet
dealmaker skrev, for 3 minutter siden:

Hvor er du? -  skrev hun.   Det flot af en fra Spanien

Vi kommunikerede på engelsk! 

Skrevet
Fyr_billund skrev, for 4 timer siden:

Kan IKKE anbefales!!!

Aftalte pris & tid med hende på SMS. 10 min før jeg skulle komme, sendte jeg en SMS om at jeg var der om 10 min - Hun svarede OK.

Da jeg kom frem, ringede jeg på døren 3 gange, men ingen lukkede op. Derfor sendte jeg endnu en SMS. Jeg spurgte om jeg kunne komme og at jeg var ved døren.

Efter 5 min svarede hun: Hvor er du? Jeg skrev at jeg var udenfor. Derefter hørte jeg ikke mere fra hende... 

SPILD AF TID!!!

https://annoncelight.dk/showad/298646

Øv altså!! Det skulle ellers have været mit søndags knald :( Men tak for anmeldelsen, så slipper jeg for at spilde min tid.  Med mindre andre har været mere heldig??

Skrevet

Altså, hvis det er hende på billederne, så ville jeg bestemt give hende en chance! For pokker, hun er lækker. Men altså...det er det nok ikke, vel?!?

Skrevet
Faceoff skrev, for 6 minutter siden:

Tro sku du har en forkert farve ......

??? 

Skrevet
Faceoff skrev, Lige nu:

Du er vel ikke hvid ????

Det var sku da en underlig kommentar at komme med! Men jo, jeg er DANSK! 

Skrevet
Faceoff skrev, for 17 minutter siden:

Hun kunne ikke li hvad hun så.

Kender du Fyr_billund siden du mener dit skriv eller hvor vil du hen :huh: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.