jydefyren 118 Skrevet 25. Juli, 2020 Link Er der nogen, det har været muligt for, at få kontakt til denne kvinde? jeg skrev til hende onsdag eller torsdag, og der er ikke kommet Noget svar retur. Er hun ægte i hendes beskrivelse, og hvilke erfaringer har I evt. med hende? God weekend Jydefyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 25. Juli, 2020 jydefyren skrev, for 35 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/284038 Er der nogen, det har været muligt for, at få kontakt til denne kvinde? jeg skrev til hende onsdag eller torsdag, og der er ikke kommet Noget svar retur. Er hun ægte i hendes beskrivelse, og hvilke erfaringer har I evt. med hende? God weekend Jydefyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 25. Juli, 2020 jydefyren skrev, for 7 timer siden: Link Er der nogen, det har været muligt for, at få kontakt til denne kvinde? jeg skrev til hende onsdag eller torsdag, og der er ikke kommet Noget svar retur. Er hun ægte i hendes beskrivelse, og hvilke erfaringer har I evt. med hende? God weekend Jydefyren Jeg har besøgt hende et par gange Hun sutter godt, men du skal ikke forvente en skønhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 26. Juli, 2020 Nogen der kender noget til hendes priser? hvordan var oplevelsen ellers? har også forsøgt at få kontakt et par gange men uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 19. August, 2020 Jeg har nu fået booket en tid lørdag og er spændt på det... Hun virker sød, fræk og seriøs på hendes sms’er. Jeg forventer ikke nogen skønhed men ganske alm. kvinde, der forhåbentlig er glad for sex! Hvad skal jeg forvente ellers med udseende... billederne viser ikke “buttetheden” til fulde, men hendes bryster ser i mine øjne dejlige ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 20. August, 2020 Æskildsen skrev, den 25.7.2020 at 21:03: Jeg har besøgt hende et par gange Hun sutter godt, men du skal ikke forvente en skønhed Kan du beskrive din oplevelse af og med hende lidt mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 22. August, 2020 @jydefyrenHun har vist været stor, men har tabt sig meget. Hun er bestemt ikke nogen skønhed, men hun sutter rigtig godt, jeg har kun modtaget bj af hende Det foregår i hendes hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 22. August, 2020 @Æskildsen tak for svar... blev desværre nødt til at aflyse dagens aftale med hende! Satser på en ny snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg