Hop til indhold
Dellepude1970

Langelinie i Vejle

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Langelinie i Vejle og var spændt efter det jeg havde læst herinde (min første massage med en afslutning).

Jeg dukkede op uden aftale da jeg ikke kunne få forbindelse på Tlf.

Jeg blev mødt af en 30-35 årig thai (Svært at bedømme alder), hun var en lille smule buttet men jeg kunne se at hun under hendes lille kjole gemte en lille lækker røv.

Der var heldigvis ikke nogen så jeg kunne komme til med det samme.

Jeg afførte mig mit tøj (pånær underbukser) og lagde mig på briksen mens hun gjorde sig klar.

Først lå jeg på maven og fik traditionel massage (har fået bedre), men det var jo heller ikke så meget det jeg var ude efter (hun spurgte om jeg ikke også skulle have underbukserne af og de blev hurtigt fjernet).

Jeg fik ca 20 min massage på ryg, nakke, skulder, ben og hun masserede også indersiden af lårene op mod "lillemanden", der var lidt mærket af hendes berøringer.

Så fik jeg besked på at jeg skulle vende mig om og hun lod hånden glide henover "lillemanden", og spurgte om han også skulle have en omgang. Jeg spurgte om hvad hun kunne tilbyde og til hvilken pris.

HJ kostede 600, jeg spurgte om hun også gjorde mere og efter lidt snak frem og tilbage blev vi enige om HJ, BJ og samleje for 1100. Allerede efter hun begyndte på BJ måtte jeg stoppe hende lidt, da det simpelt hen var så godt at jeg var lige ved at komme.

Jeg fik også lov til at slikke hende mens hun gjorde det samme på mig og det kunne hun godt lide.

Til sidst afsluttede jeg med at bolle hende (hun lå på ryggen på briksen mens jeg stod på gulvet).

Alt i alt en lækker debut ud i thaimassage med afslutning.

Karakterer for denne debut:

Pigen 10

Stedet 10

Massage 8

Afslutning 12

Pigen er fra Holland og tager tilbage om ca 3 uger, så hvis du vil have god behandling så skynd dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...