Hop til indhold
GLstodder

Alice 21 årrig ungarsk pige i Aalborg - falske billeder.

Recommended Posts

Der er nok åbenbart ingen grænse for hvor naiv man kan være, selv efter en del års erfaring som kunde i denne branche. Men jeg må desværre indrømme at jeg igen hoppede på en annonce i annonce light med falske billeder. Jeg kom til adressen i nærheden af Sygehus Nord, og da jeg til min skuffelse blev modtaget af en hjemmegående husmodertype i døren, vendte jeg selvfølgelig om og gik igen. Men hvis nogen har brug for lidt husmoderlig omsorg, så har de hermed muligheden. https://annoncelight.dk/showad/291920

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg tror faktisk det er hende her du mødte:

https://annoncelight.dk/showad/282285

For mig at se, så har hun to annoncer med to forskellige sæt billeder og forskellige telefonnumrer, men jeg kan da tage fejl.

Jeg har nemlig også besøgt Alice og da jeg kom hjem kunne jeg se, at pigen jeg mødte er pigen på annoncen jeg har linket til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 54 minutter siden:

Jeg tror faktisk det er hende her du mødte:

https://annoncelight.dk/showad/282285

For mig at se, så har hun to annoncer med to forskellige sæt billeder og forskellige telefonnumrer, men jeg kan da tage fejl.

Jeg har nemlig også besøgt Alice og da jeg kom hjem kunne jeg se, at pigen jeg mødte er pigen på annoncen jeg har linket til. 

Det virker lidt underligt.

Billederne i "Lolita"'s annonce er i hver fald meget ærlige, i den forstand at den Lolita jeg besøgte for et par måneder siden faktisk så bedre ud end hendes billeder, der 100% er af hende selv. Og det vi foretog os sammen fejlede heller ikke noget.

Men samtidig, et andet sæt billeder af en person som har ca. 0% fællestræk og bruger et andet navn og andet telefonnummer. 

Tekststrukturen i de to annoncer er nærmest ens, så er her tale om en bagmand som ønsker at fucke det helt op for både pigen og den del af markedet? 

Den adresse jeg besøgte hende på var iøvrigt meget tættere på den centrale banegård end sygehus nord. Men hun skulle flytte samme dag, jeg var hendes allersidste kunde på den gamle adresse. 

Jeg synes at vi er nødt til at begynde at koordinere noget i forhold til nogle af disse bagmænd. @GLstodder, kan du ikke starte med at anmelde annoncen som fusk? 
Og så er vi vel også nødt til generelt at begynde at kommentere på de mere ærlige annoncer også, at samme pige andetsted har falske annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

@autobahn jeg undrede mig også for jeg havde kigget på Lolitas profil tidligere på dagen og da “Alice” åbnede døren tænkte jeg straks “Hun virker bekendt”. 
 

Da jeg kom hjem igen og kiggede på begge profiler var jeg sådan set ikke i tvivl om, at det var Lolita og ikke Alice jeg havde mødt. 
 

Men måske de arbejder sammen og Lolita tog aftale fordi Alice havde dobbelt booket, hvad ved jeg :-) 

Men begge profiler er aktive igen på samme dag og lur mig om de ikke lukker ned samme dag igen, men det ene udelukker jo ikke det andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ thedarkknight  - jeg er enig med dig, at det kan være en dobbelt booking, hvor Anna ( Lolita ) har åbnet døren og tror ikke på, at hun har en fake profil ved siden af

   

Men I hvert fald er Annas (Lolitta) billeder 100 % ægte

https://annoncelight.dk/showad/282285

Hende har jeg tidligere set samme sted som Melissa22 

 

Redigeret af Klinge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...