Hop til indhold

Recommended Posts

Fredag og weekend og liderlig og har luret på Sindy her så ringede til hende for at booke en tid, hun tog omgående telefonen og lød sød men desværre optaget og havde først tid i aften en gang, lidt nedtur og for mig ikke så tiltrækkende at tænke på at kneppe en der har ligget med en masse forskellige andre hele dagen :biggrin:..nå, men efter lidt SMS frem og tilbage skrev hun pludselig  “bare kom nu” :x

Mig afsted og fint sted hun har og jeg blev bestemt ikke skuffet da hun åbnede døren, lille lidt buttet pige med det kønneste ungpige ansigt, 24 år passer meget godt og billederne er vidst også ægte.

Jeg fik lige et hurtigt bad og bagefter lagde jeg mig på sengen og fik den dejligste massage, jeg er ikke ekspert i thai massage men det føltes rigtig godt og en gang imellem ramte hun også ømme steder så det var sikkert fint nok, da hun masserede mig havde hun bh og trusser på og da vi var færdige tog vi hendes undertøj af sammen, hun har de dejligste naturlige struttende bryster med små fine nipler og lækker lille glat mis, vi startede med en 69’er og hun sutter uden gummi, mmm..hun sutter meget forsigtigt og virker i det hele taget ikke så erfaren med sex, bagefter fik jeg hende om og ligge på ryggen og jeg fik gummi på, hun spurgte om hun måtte komme lidt glidecrem på fissen da hun er meget lille, fair nok..det gjorde hun så.

jeg har sjældent oplevet så stram en pige og hun ømmede sig og strittede lidt imod i starten, jeg ved jeg er et svin men det var mega frækt :x lidt efter lidt slappede hun mere af og jeg kunne trænge helt op i hende, prøvede forsigtigt at lege med hendes bagerste hul med en finger og det har hun ikke noget imod tværtimod lod hun til at kunne lide det, så jeg endte med at give hende finger i det bagerste hul imens jeg kneppede hende og så kom jeg i en dejlig orgasme dybt oppe i denne lille skønne pige, bagefter fik jeg lidt mere massage imens vi snakkede og pjattede, hun er meget lattermild og virker i det hele taget som en glad pige der gør hvad hun kan for at man får en god oplevelse.

Pas godt på hende hvis i vælger at besøge hende ! 

https://annoncelight.dk/showad/297162

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kysser men ikke så meget som jeg kunne drømme om, hun er bange for Corona siger hun, hendes engelsk er fint og hun vil gerne snakke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Mr Black skrev, for 3 timer siden:

Hun kysser men ikke så meget som jeg kunne drømme om, hun er bange for Corona siger hun, hendes engelsk er fint og hun vil gerne snakke :)

bange for corona men slikker pik uden gummi?

nå man tak for en god anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...