Hop til indhold

Recommended Posts

At det lige er denne Sweet Caroline som Neil Diamond lovsynger i hans sang af samme navn, tvivler jeg på. Men sød, det er hun i hvert fald.

Jeg ankommer til adressen som ligger ok diskret på en sidevej til Valby Langgade. Hurtigt bliver jeg buzzet ind og oppe i lejligheden møder jeg den unge polske pige der uden makeup og med morgenhår ligner en der lige er stået op. Vi småsludrer lidt og jeg indser hurtigt at hun er en pige med både let til smil, humor og en flirtende personlighed.

Med grådige tungekys efterfulgt at et vådt blowjob med masser af spyt, roder vi rundt i hendes dobbeltseng og lidt modvilligt giver hun lov til at jeg gengælder hendes orale generøsitet. Caroline tilhører de lidt mere robuste af slagsen og kan derfor virke en smule kropsbevidst. Noget hun dog tilsyneladende har glemt da hun kort efter, med spredte ben vrider sin ungpigekrop på lagnet og opsvulmede skamlæber samt smagen af hendes safter fortæller mig at hun er grydeklar. 

Det bliver til en hurtig kneppetur i kun én stilling da jeg desværre ikke kunne holde så længe :oops:.Caroline er desuden rimelig stram så hvis man er en størrelse XL eller knepper som en tryklufthammer er hun nok ikke det rigtige valg. Hun er mere en sød og charmerende pige som leverer ægte GFE og virker oprigtig liderlig.

Caroline kunne sagtens være et genbesøg værdig men trods det lidt tvivlsomme vejr er sommeren endnu ikke gået på hæld og der er derfor stadig masser af andre skønne piger i vores hovedstad.

Måske man skulle booke en aftale med Cherry, Cherry ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Wasted Youth skrev, 1 time siden:

At det lige er denne Sweet Caroline som Neil Diamond lovsynger i hans sang af samme navn, tvivler jeg på. Men sød, det er hun i hvert fald.

Jeg ankommer til adressen som ligger ok diskret på en sidevej til Valby Langgade. Hurtigt bliver jeg buzzet ind og oppe i lejligheden møder jeg den unge polske pige der uden makeup og med morgenhår ligner en der lige er stået op. Vi småsludrer lidt og jeg indser hurtigt at hun er en pige med både let til smil, humor og en flirtende personlighed.

Med grådige tungekys efterfulgt at et vådt blowjob med masser af spyt, roder vi rundt i hendes dobbeltseng og lidt modvilligt giver hun lov til at jeg gengælder hendes orale generøsitet. Caroline tilhører de lidt mere robuste af slagsen og kan derfor virke en smule kropsbevidst. Noget hun dog tilsyneladende har glemt da hun kort efter, med spredte ben vrider sin ungpigekrop på lagnet og opsvulmede skamlæber samt smagen af hendes safter fortæller mig at hun er grydeklar. 

Det bliver til en hurtig kneppetur i kun én stilling da jeg desværre ikke kunne holde så længe :oops:.Caroline er desuden rimelig stram så hvis man er en størrelse XL eller knepper som en tryklufthammer er hun nok ikke det rigtige valg. Hun er mere en sød og charmerende pige som leverer ægte GFE og virker oprigtig liderlig.

Caroline kunne sagtens være et genbesøg værdig men trods det lidt tvivlsomme vejr er sommeren endnu ikke gået på hæld og der er derfor stadig masser af andre skønne piger i vores hovedstad.

Måske man skulle booke en aftale med Cherry, Cherry ;)

 

Bider man snapsen over, varer frokosten lidt længere, det er dog ikke altid en mulighed ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Onkel Reje skrev, for 5 minutter siden:

Bider man snapsen over, varer frokosten lidt længere, det er dog ikke altid en mulighed ...........

den må du lige uddybe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
BlackMagic2020 skrev, Lige nu:

den må du lige uddybe

 

En enkelt stor / større  udløsning der tømmer løgene, eller to eller flere udøsninger mindre udløsninger: "At bide snapsen over".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
dongding skrev, for 7 minutter siden:

Or not! Let us keep to the review! Go to a private chat if you wanna chat

Wasted Youth, wrote a review 1 hour ago, and as such his review did end.

Would you like to make a review of SWeet Caroline, you are most welcome ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg

@dongding dont you think there is just a little chance that the quality of the encounter with the girl / her appearance could be a little more relevant than who is answering the sms ? I have "some" frustrations with one of the well known girls, that is her own secretary. She does not manage that very well - IMHO (I will not reveal who she is on open forum - not now, not tomorrow, never). And then it just seems impossible to get a date with her. (This chick - come on I "almost" give up!!!!) 

Then you know that all the romantic shit - kiss kiss - I "almost" love you "yaga yaga yaga" - is at least not her own words (that is actually sometimes a relief to me)

And at least in all its simplicity - though it does NOT mean that it is always just 100 % perfect - you get your answer right away when you ask for the date, and it is unnecesarry to write tons of more smses, rephrase to keep it interesting etc. and wait on your knees like a liltte doggie?  ;-)

(I am of course thankfull that some of the hungarian honeys help me with my hungarian laguage project, and take their time to learn me more words when they answer my hungarian bits and pieces. De amikor megcsókol, és az intim érintésemre ad, az agy elzsibbad az örömtől és az extázistól :wub:)

Tilbage på sporet - sorry, har super tunge løg som er klar til tømning og hormonerne er helt oppe, hold da op PYHA 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

annoncen til Cherry findes ikke den er slettet

Jeg beklager at Cherry's annonce ikke længere er aktiv. Dog er hun en genganger som er kendt af mange og som helt sikkert snart vil returnere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 42 minutter siden:

Chubby over robust 

 

dongding skrev, for 5 timer siden:

Or not! Let us keep to the review! Go to a private chat if you wanna chat

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Ding-Dong, færgen er i havn om få minutter...................

Forsat God "Sommer".

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 11 timer siden:

Chubby over robust 

Det er som altid nogle “søde” ord, der bruges om pigerne.

Jeg har besøgt sweet Caroline 3 gange og har ikke været der for sidste gang.

Udseende og størrelse er jo smag og behag, men som udgangspunkt så kommer jeg igen fordi jeg tænder på hvad jeg ser og fordi jeg får en ekstraordinær god service.

Sweet Caroline har en blød krop med dejlige kurver - hun er super lækker og berøringsvenlig. Robust er hun ingenlunde, men jeg medgiver, at hvis man går efter tynde piger uden former, så skal man kun gå efter den ekstraordinære service, hvis man besøger sweet Caroline (og hun er sweet både i smag og som person ^_^).

Redigeret af LoveGirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wasted Youth skrev, den 24.7.2020 at 20:53:

Jeg beklager at Cherry's annonce ikke længere er aktiv. Dog er hun en genganger som er kendt af mange og som helt sikkert snart vil returnere.

Er der nogen efterretninger om Cherry? Der er to andre med det navn i Københavnsområdet p.t., men ikke den rigtige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...