Hop til indhold
Rune1994

Sandra Delacour

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse herinde så bær over med mig :D

Jeg kontaktede Sandra for noget tid siden på e-mail, efter meget travlhed på min arbejdsplads har jeg så ikke haft tid før nu.

Må indrømme og sige at ventetiden var helt sikkert det værd!

Jeg ventede foran adressen til en lejlighed hvor vi havde aftalt hun ville hente mig ved døren. Jeg sad overfor den aftalte dør og venter på klokken slår 14.10. I det jeg egentlig rejser mig og går hen foran døren kommer der gående en naturlig smuk blondine forbi mig, jeg tænkte håber sgu det er hende der! Hun forsætter så og jeg stiller mig hen til den omtalte dør og "pigen" vender om, kommer og spørger til mit navn. Det var sgu hende! 

Vi går ind i en lejlighed og snakker lidt frem og tilbage, der bliver afregnet og jeg tager et hurtigt bad. Derefter ligger vi i sengen og bare snakker, lærer hinanden liiiiiidt at kende. Efter vi har gjort det starter vi ellers på den gode del.

Jeg vil sgu ikke give alt for mange detaljer væk omkring selve akten. Men lad mig fortælle at hun tydeligvis er en ridepige med de evner hun har øverst, så nyder hun en gang anal sex hvilket vi i den grad har tilfælles.

 Jeg vil bare sige hun er en dejlig, sød, intelligent, smuk og nede på jorden pige som helt sikkert er et besøg værd. Hun er helt klart en prisklasse over din normale udenlandske bolle dukke. Men efter min mening helt klart det værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du måske give et link eller løfte sløret for hvilken vi vi taler om? Så bliver hun så meget lettere at finde

ellers tak for anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende og er ikke så imponeret, som dig. Hun er pæn og sød og vild med, at mærke en god tyk mandepik i røven, men hun er ALT for dyr og hun tungekysser ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det sku lidt lidt sjov med de unge tøser. De har sku ingen skam i livet med deres priser. Ved ikke om de er lavet af noget specielt der koster ekstra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, den 24.7.2020 at 17:09:

Det sku lidt lidt sjov med de unge tøser. De har sku ingen skam i livet med deres priser. Ved ikke om de er lavet af noget specielt der koster ekstra 

Hvis hun kan få prisen for det, så er det vel udbud og efterspørgsel og vores pengepung, der afgør hvad der kan betales. Jeg synes bestemt at en kvinde skal tage det hun kan for det. Vi kan jo bare lade være med at besøge vedkommende lady, hvis ikke vores tegnedreng kan være med. Til gengæld synes jeg, det er skamløst når mænd forsøger at prutte sig til en billigere pris for et knald, som om kvinden var en brugt bil man er ved at handle om. Hvis man vil knalde en glædespige må man betale det hun forlanger, eller se om der er et andet sted, der er billigere hvis man synes hun er for dyr. En lærdom er dog at pris og ydelser ikke nødvendigvis står mål med modellens udseende, og det kunne vi måske som mænd lære moget af kære brødre :biggrin:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
issen skrev, den 24.7.2020 at 17:09:

Det sku lidt lidt sjov med de unge tøser. De har sku ingen skam i livet med deres priser. Ved ikke om de er lavet af noget specielt der koster ekstra 

Jeg kan godt følge dig lidt. Nogle af de umiddelbart bedste og lækreste danske GP’er tilbyder 30 min for 1100,- (Andre lidt mindre - andre måske lidt mere, men vi snakker 100 måske 2 mere) og så kan det godt være GFE med alt det, som det indebærer, og det bliver svært at finde en bedre service og oplevelse end du vil kunne finde hos en af de piger.
 

Du vil kunne finde stort set alle typer i ovennævnte kategori lige fra den yngre model til den modne model, såvel den fitness trænede til hende med mere på sidebenene. 
 

Så sker der jo så det, at en gang imellem så kommer der en annonce med en ung pige måske 20-24 år, som mener hun er så lækker og så meget bedre, at hun kan tage 1500,- for et blowjob. Yes, vi er fuldstændig enige om, at det skal hun selv styre og hun bestemmer suverænt selv prisen, men come on slap nu af. 
 

Jeg har aldrig besøgt en GP, der vil have 1500,- for et relativt kort visit og jeg har den antagelsen at hendes service ikke kan være bedre end dem i nævnte kategori, og ej heller kan hendes franske være bedre end dem. 

 

Men ja, jeg har jo så ingen interesse i at møde dem til den pris og heller ingen interesse i at forsøge at prutte om prisen. Jeg går ganske enkelt blot udenom annoncen, men @issenjeg undrer mig også nogle gange over det, og tænker også om de tror de er lavet af noget helt specielt. 
 

Men styr udenom dem :-) 
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...