Hop til indhold

Stripbarer som Pick up place?

Featured Replies

Skrevet

For en evighed siden, da jeg var noget yngre var jeg på et tidspunkt på en club, der vist nok hed Velvet Club eller noget i den stil.

Det simulerede at være en Stripklub, men var nok noget nærmere en A-go-go, hvor danserne imellem deres shows ventede på et Pick up.

Findes den slags steder stadigvæk i KBH? eller er det nu sådan at man skal bløde en champagne alle steder til 5000 blot for at kigge?

Jeg har ikke været sådan et sted i 20 år og syntes det havde sin egen "charme" at kunne drikke lidt, mens man samlede appetit og måske fik en kvindelig "gæst" eller "danser" med hjem.

Findes Velvet stadigvæk efter det samme koncept?

Nogle sagde at Venus Bar vist nok var lidt i den stil eller?

er der andre steder?

eller er den type steder døde?

Skrevet

På Thaicorner på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej er der flere af pigerne der danser rundt, både på baren og på dansegulvet og de kan også tages med ned af gaden til en tur på massagestedet i den anden ende af gasværksvej.

Skrevet

På Thaicorner på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej er der flere af pigerne der danser rundt, både på baren og på dansegulvet og de kan også tages med ned af gaden til en tur på massagestedet i den anden ende af gasværksvej.

Ikke alle pigerne som danser på baren kan tages med tror jeg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.