Hop til indhold
Guest Shhh

Polsk standard med Øko

Recommended Posts

Guest Shhh

Her er min oplevelse med den Polske pige fra Amager - Viki

Stedet
Nybyggeri ved DR-byen. Tog elevatoren op, blev lukket ind og kunne se på mængden af mandesko i entreen at der var gang i biksen. Blev ført ind på ekstremt lille værelse, hvor der lige akkurat var plads til en dobbeltseng.

Pigen
Lille, sød og venlig, lidt rund, men alligevel dejlig fast. Hendes billederne er rigtige. Nøgen bag badekåben! Ikke særlig meget indlevelse, men gjorde hvad jeg bad om. Dejlig stram mis, og rimeligt store bryster.

Sex
Hun gav et ok øko bj, prøvede også en 69'er... men den var sku lidt kedelig. Sluttede af med stående doggy, hvor der hurtigt blev "kørt" færdigt til lidt indstuderet støn.

Konklusion
Er du max liderlig og trænger til at få taget trykket hurtigt, kan vores Polske veninde være et ok bud. Men forvent ikke at oplevelsen ender på top 5 listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse med hende på en anden adresse. Ikke for at lyde nedladende, men gik derfra med en følelse af jeg havde været sammen med en menneskelig fleshlight. Det skal ikke forståes negativt, for jeg tror jeg vender tilbage en anden gang, da prisen også er derefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK

kan tilslutte mig koret, samme oplevelse, kedelig pige uden den store indlevelse, så nej tak for et gen besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viki har været lidt rundt i landet på det seneste (med andet navn og andre priser), men ser ud til at være retur med københavner-konceptet. Har tidligere besøgt Viki et par gange på Frederiksberg, og er grundlæggende enig med trådstarter; Viki er god at have på bænken, hvis der bliver brug for en plan-B.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Pinkman skrev, 1 time siden:

Viki har været lidt rundt i landet på det seneste (med andet navn og andre priser), men ser ud til at være retur med københavner-konceptet. Har tidligere besøgt Viki et par gange på Frederiksberg, og er grundlæggende enig med trådstarter; Viki er god at have på bænken, hvis der bliver brug for en plan-B.

Ja, man kan sætte hende ind, hvis man er bagud 0-5 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde præcis samme følelse sidst jeg var på hende. Det var på den kendte adresse på Frb, jeg lovede dog mig selv at det var sidste gang  at Viki bliver trukket op bagerst fra udskiftnings bænken. Magen til uinspirerende indsats skal man lede længe efter.... 

Jeg har været der for sidste gang.

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...