Hop til indhold
Guest går ned på knæ

lækker pige Nørresundby/Aalborg

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

https://annoncelight.dk/showad/299272

Min nysgerrighed/liderlighed drev mig til at opsøge denne dejlige pige.

Hun foretrækker henvendelser via sms og ikke opkald. Lavede en aftale med hende over sms, havde dog set at hun skrev max 50, og jeg har lige overskredet den grænse, men da det selvfølgelig ikke bare er et spørgsmål om holdbarhedsdato, men også stand, kunne jeg mærke, at jeg ikke var indenfor rammen.

Hvorfor anbefaler jeg hende så varmt? når jeg nu næsten blev afvist, men dog selv tog beslutningen at gå igen.

Hun er gudesmuk med eksotisk udseende hen af Ebony. Hun er ualmindelig sød og taler perfekt dansk. Hun er meget fræk men på den der lidt diskrete enormt charmerende facon, en charmetrold.

Fantastiske øjne krop og gudesmukt ansigt.

Ignorer billederne, de er uden tvivl ægte, men viser stort set intet, kun en perfekt udseende mis og et par perfekte bryster. Brystbilledet ser lidt sjovt ud som om hage og bryster er sammenknebne, men det er bestemt ikke tilfældet, med andre ord ægte men uduelige billeder, nok mest for diskretionens skyld.

Hun er at finde et privat sted, ikke bordel. Ikke et snusket snavset sted, men en moderne lejlighed. Vær diskret i opgangen når du går op til hende, for hendes skyld.

Så er du max 50 eller deromkring 50+ et par år men ungdommelig i udseende kan sikkert også gå. Hun spørger jo ikke ligefrem om id hehe.

Hun er en perle, som man normalt ville overse på grund af den farveløse annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 12 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/299272

Min nysgerrighed/liderlighed drev mig til at opsøge denne dejlige pige.

Hun foretrækker henvendelser via sms og ikke opkald. Lavede en aftale med hende over sms, havde dog set at hun skrev max 50, og jeg har lige overskredet den grænse, men da det selvfølgelig ikke bare er et spørgsmål om holdbarhedsdato, men også stand, kunne jeg mærke, at jeg ikke var indenfor rammen.

Hvorfor anbefaler jeg hende så varmt? når jeg nu næsten blev afvist, men dog selv tog beslutningen at gå igen.

Hun er gudesmuk med eksotisk udseende hen af Ebony. Hun er ualmindelig sød og taler perfekt dansk. Hun er meget fræk men på den der lidt diskrete enormt charmerende facon, en charmetrold.

Fantastiske øjne krop og gudesmukt ansigt.

Ignorer billederne, de er uden tvivl ægte, men viser stort set intet, kun en perfekt udseende mis og et par perfekte bryster. Brystbilledet ser lidt sjovt ud som om hage og bryster er sammenknebne, men det er bestemt ikke tilfældet, med andre ord ægte men uduelige billeder, nok mest for diskretionens skyld.

Hun er at finde et privat sted, ikke bordel. Ikke et snusket snavset sted, men en moderne lejlighed. Vær diskret i opgangen når du går op til hende, for hendes skyld.

Så er du max 50 eller deromkring 50+ et par år men ungdommelig i udseende kan sikkert også gå. Hun spørger jo ikke ligefrem om id hehe.

Hun er en perle, som man normalt ville overse på grund af den farveløse annonce

Hvorfor anbefaler jeg hende så varmt? når jeg nu næsten blev afvist, men dog selv tog beslutningen at gå igen. Hvordan skal det forståes, gik du igen eller hvad mener du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor anbefaler jeg hende så varmt? når jeg nu næsten blev afvist, men dog selv tog beslutningen at gå igen. Hvordan skal det forståes, gik du igen eller hvad mener du? 

Jeg blev budt indenfor, og vi sad og snakkede om lidt af hvert, og kom faktisk lidt omkring. Da jeg kunne mærke jeg faldt uden for skiven, gik jeg igen. Hun gav mig et knus til afsked. Dejlig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 7 timer siden:

Jeg blev budt indenfor, og vi sad og snakkede om lidt af hvert, og kom faktisk lidt omkring. Da jeg kunne mærke jeg faldt uden for skiven, gik jeg igen. Hun gav mig et knus til afsked. Dejlig pige

Ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 7 timer siden:

Jeg blev budt indenfor, og vi sad og snakkede om lidt af hvert, og kom faktisk lidt omkring. Da jeg kunne mærke jeg faldt uden for skiven, gik jeg igen. Hun gav mig et knus til afsked. Dejlig pige

Hvorfor gik du? Hvordan udenfor skiven? Er hun slank. Vel næppemed de bryster og en mørk hud.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Liverpool skrev, for 47 minutter siden:

Hvorfor gik du? Hvordan udenfor skiven? Er hun slank. Vel næppemed de bryster og en mørk hud.

 

Liverpool skrev, for 47 minutter siden:

Hvorfor gik du? Hvordan udenfor skiven? Er hun slank. Vel næppemed de bryster og en mørk hud.

Hun er slank ja, men ikke skindød, som nogen af de der piger, man kan tælle ribbene på. Jeg vil tro hun er en mix af hvis og Ebony men absolut med Ebony i sig. Det var mig der faldt uden for skiven. Jeg kunne bare have læst det med max 50. Jeg er lidt over, og måske ikke den man anser for yngre af udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...