Hop til indhold

Chantal Aalborg

Featured Replies

Skrevet
maljen skrev, 1 time siden:

Er der nogle der har være forbi hende her overvejer nemlig at besøge hende i weekenden. 

https://www.annoncelight.dk/showad/300637

Næ men samlige tråde hvor ordet  Overvejer burde slettes på Eg, de når sjællent længere ende Overvejelse :huh: hverken fra nye eller gl :lol:

Skrevet

Sidst hun var i Aalborg snakkede jeg i telefon med hende, og hun virkede som en sød pige, der talte OK engelsk. Hun ville dog gerne have mine ønsker på sms, så hun var helt sikker på, at hun forstod det rigtigt - fair nok og det fik hun. 

Vi aftalte, at jeg skulle skrive når jeg havde fri fra job. Fik lidt sent fri og ved 23.30 tiden kunne jeg først være der. Hun skrev venligt tilbage, at det var blevet for sent. Hun havde haft en lang og hård dag, så hun havde brug for hvile og følte sig ikke hverken sexet eller klar til noget frækt nu. 

Så jeg gjorde dog lidt mere end blot at overveje, @Thaimig, men et besøg blev det dog aldrig til :-) 

Hun efterlod mig et godt indtryk, og det var vel egentlig det jeg gerne ville frem til med mit skriv her :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.