Hop til indhold
maljen

Chantal Aalborg

Recommended Posts

Guest Thaimig
maljen skrev, 1 time siden:

Er der nogle der har være forbi hende her overvejer nemlig at besøge hende i weekenden. 

https://www.annoncelight.dk/showad/300637

Næ men samlige tråde hvor ordet  Overvejer burde slettes på Eg, de når sjællent længere ende Overvejelse :huh: hverken fra nye eller gl :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Sidst hun var i Aalborg snakkede jeg i telefon med hende, og hun virkede som en sød pige, der talte OK engelsk. Hun ville dog gerne have mine ønsker på sms, så hun var helt sikker på, at hun forstod det rigtigt - fair nok og det fik hun. 
 

Vi aftalte, at jeg skulle skrive når jeg havde fri fra job. Fik lidt sent fri og ved 23.30 tiden kunne jeg først være der. Hun skrev venligt tilbage, at det var blevet for sent. Hun havde haft en lang og hård dag, så hun havde brug for hvile og følte sig ikke hverken sexet eller klar til noget frækt nu. 
 

Så jeg gjorde dog lidt mere end blot at overveje, @Thaimig, men et besøg blev det dog aldrig til :-) 
 

Hun efterlod mig et godt indtryk, og det var vel egentlig det jeg gerne ville frem til med mit skriv her :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...