Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt lige over Dirty Saras annonce i dag, og syntes, hun skulle have et besøg. Jeg har længe tænkt på at besøge en polsk kvinde, og helst en som er ovre sin første ungdom, og her var hun så :)

https://annoncelight.dk/showad/298453

Sendte sms afsted, og fik omgående svar retur. Vi skrev lidt frem og tilbage, og aftalte tidspunkt. Alt på perfekt engelsk.

Jeg var lidt spændt, var det nu hende på billederne, eller en halvgammel krage i 60'erne, men billederne passer godt, de er af hende, og alderen skal også nok passe. Dog er hun ikke helt så "elegant" som på billederne, men ganske almindelig, lidt kedeligt udseende, men sød, imødekommende, venlig og smilende. Lækker slank krop og dejlige bløde bryster. Påklædningen var sorte selvsiddende strømper og et par sutsko som mest mindede om bløde tøjdyr, der var syet om. Dem hoppede hun heldigvis ud af.

Jeg havde bestilt 30 min. "normal sex", og vi kom igennem hele programmet, dog var "kisses" kun på kroppen, ikke på munden, og der blev heller ikke lagt op til "2 times cum".

Hun er god til at varme op, god til det franske og meget villig til alle stillinger. Hun forstod ikke meget engelsk, men hun forstod hver gang, jeg ville skifte stilling, og hun forstod også "come in mouth?" Hvilket jeg gjorde. Efter tømningen skyndte hun sig ud på badeværelset og spyttede ud. Det var åbenbart ikke hendes livret :(

Alt i alt en meget villig kvinde, sød og kvik, men alligevel en lidt kedelig og maskinel omgang. Der var ikke meget "Dirty" over hende, faktisk intet, og man kan ikke føre en samtale på engelsk med hende, så det er helt sikkert ikke hende selv, der besvarer sms. Jeg lærte så også, at et polsk minut åbenbart er kortere end 60 sekunder. Jeg var ude igen efter ca. 20 minutter, og der er ingen grund til gentagelse. De 10 minutter jeg så fik tilovers, blev brugt på gode tilbud i Føtex på den anden side af vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg helst frekventerer piger på, eller omkring, min egen alder, blev jeg fristet af Sara's annonce. Hurtig kontakt og aftale via sms. 30 minutter all incl. Julius' tidligere beskrivelse af damen er meget rammende. Jeg vil ikke gå i detaljer omkring selve akten, men vil dog fremhæve, at jeg fik det bedste deep throat jeg indtil nu har prøvet. Afslutningen efter en lille halv times leg, blev med Sara liggende på ryggen med hovedet ud over sengekanten og åben mund. Jeg kneppede hendes mund og hals, så jeg kunne se en bule på hendes hals hver gang jeg var helt i bund. Det var frækt og gav en voldsom orgasme at tømme det hele mens jeg havde pikken helt i bund. Selvom tårerne bagefter løb ned af hendes kinder og hun hostede voldsomt, syntes hun det var frækt. Eneste lille minus ved mit besøg hos hende var, at hendes fyr pludselig kom ind i bolleværelset, fordi han troede at jeg var gået igen. Han var dog hurtigt ude igen, og hun undskyldte på hans vegne. Lidt en underlig afslutning på mit besøg hos Sara. Hvis man er til unge piger med en stram og trimmet krop, er det ikke Sara man skal besøge. Men jeg kan sagtens finde på at besøge hende for en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart synes jeg, at det lyder dyrt. Det er et derangeret sted med huller i væggene. En madras på gulvet er heller ikke lige turn on for mig, når jeg skal besøge en GP, men smag og behag er som bekendt forskellig. Jeg giver gerne de ekstra (få) hundredekronesedler for de mere luksuriøse forhold på et dansk bordel.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Umiddelbart synes jeg, at det lyder dyrt. Det er et derangeret sted med huller i væggene. En madras på gulvet er heller ikke lige turn on for mig, når jeg skal besøge en GP, men smag og behag er som bekendt forskellig. Jeg giver gerne de ekstra (få) hundredekronesedler for de mere luksuriøse forhold på et dansk bordel.

Jeg så ingen huller i væggene, og heller ingen madras på gulvet.

Har du været på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 22 minutter siden:

Jeg så ingen huller i væggene, og heller ingen madras på gulvet.

Har du været på stedet?

Nej, men jeg har set hendes billeder i annoncen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 17 minutter siden:

Nej, men jeg har set hendes billeder i annoncen...

Billederne er ikke fra det sted, hvor jeg besøgte hende. Det var en ganske almindelig lejlighed, pæn og ren, ingen huller i væggene, og en rigtig seng :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 1 time siden:

Billederne er ikke fra det sted, hvor jeg besøgte hende. Det var en ganske almindelig lejlighed, pæn og ren, ingen huller i væggene, og en rigtig seng :)

Ok det hjælper da på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 12 timer siden:

Meget professionel og oplysende annonce må man sige. Det kunne mange lære noget af.

@Julius og   @Pedellen - Vil det så sige at man bliver modtaget af hendes fyr der viser vej når man besøger hende?

Jeg så ingen mand på adressen. Der er dørtelefon, og Sara tog imod og viste mig ind i "legerummet" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Hej, skrev til hende og spurgte ind til det. Det er åbenbart udlejer, som kom uheldigvis brasende ind.

Ville ikke ske igen blev jeg forsikret om

Redigeret af JohnWayne86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foregår på et pænt og rent sted - gode gratis parkeringsforhold. Med hensyn til fyren, jeg mødte på vej ud, så skyldes det nok, at jeg overskred de 30 minutter vi havde aftalt, og han troede jeg var gået! Han blev mere pinligt berørt over vores sammenstød end jeg gjorde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tæt på en benzinstation og viby torv, overfor viby centret, du kan let finde det, der lå for få år siden en Fakta i underetagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte damen for 1 uges tid siden - og beskrivelsen af hende, er nøjagtigt som trådstarter skriver.

Hun er bestemt en sød dame, smiler rigtig meget - men dirty - nope, det synes jeg bestemt ikke, og jeg synes heller ikke hendes superfranske er noget at skrive om. Jeg havde også bestilt 30 min med 2 cum - og det fik jeg da næsten også. Første omgang blev skudt igang med superfransk, men da jeg spurgte til CIM, hev hun et kondom frem og ville pludselig ride. Jeg tænke "OK" - så får hun bare 2. omgang i munden i stedet for, så jeg lod hende putte regnfrakken på generalen, og så hoppede hun ellers i sadlen. Nuvel - jeg kom da, men fuuuucck det var en kedelig omgang. Det var faktisk så kedeligt, at jeg ikke engang gad at bede hende skifte stilling, hvilket jeg heller ikke forventede at hun ville forstå noget som helst af, for hun kan vel i alt 3 ord på engelsk.

Da jeg var kommet første gang, var der vel gået omkring 10 min., så jeg forsøgte at forklare hende, at jeg godt kunne tænke mig 5 min. massage, inden vi skulle have 2. runde, men hun forstod vist kun det med en omgang mere, og hev straks et kondom mere frem. Da jeg ikke magtede endnu en kedelig omgang, valgte jeg i stedet at bede hende om at give mig en langsom spiller med olie. Det blev så den hurtigst rykkerskrivelse jeg har fået, hvor olien næste fordampede. Jeg synes oplevelsen var så kedelig, at jeg nærmest bare håbede på, at det hele ville gå stærkt.

Da jeg forlod lejligheden igen, var der i alt gået ca. 20 min. - men hvad, jeg fik da 2 udløsninger, og selvom jeg kunne have klaret mig selv næsten lige så godt, så er det da altid bedre med en nøgen kvinde ved siden af.

Kvinden: 3/5
Sex: 2/5
Sted: 4/5

Gentagelsesfare: Nope 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 10.8.2020 at 15:47:

Jeg besøgte damen for 1 uges tid siden - og beskrivelsen af hende, er nøjagtigt som trådstarter skriver.

Hun er bestemt en sød dame, smiler rigtig meget - men dirty - nope, det synes jeg bestemt ikke, og jeg synes heller ikke hendes superfranske er noget at skrive om. Jeg havde også bestilt 30 min med 2 cum - og det fik jeg da næsten også. Første omgang blev skudt igang med superfransk, men da jeg spurgte til CIM, hev hun et kondom frem og ville pludselig ride. Jeg tænke "OK" - så får hun bare 2. omgang i munden i stedet for, så jeg lod hende putte regnfrakken på generalen, og så hoppede hun ellers i sadlen. Nuvel - jeg kom da, men fuuuucck det var en kedelig omgang. Det var faktisk så kedeligt, at jeg ikke engang gad at bede hende skifte stilling, hvilket jeg heller ikke forventede at hun ville forstå noget som helst af, for hun kan vel i alt 3 ord på engelsk.

Da jeg var kommet første gang, var der vel gået omkring 10 min., så jeg forsøgte at forklare hende, at jeg godt kunne tænke mig 5 min. massage, inden vi skulle have 2. runde, men hun forstod vist kun det med en omgang mere, og hev straks et kondom mere frem. Da jeg ikke magtede endnu en kedelig omgang, valgte jeg i stedet at bede hende om at give mig en langsom spiller med olie. Det blev så den hurtigst rykkerskrivelse jeg har fået, hvor olien næste fordampede. Jeg synes oplevelsen var så kedelig, at jeg nærmest bare håbede på, at det hele ville gå stærkt.

Da jeg forlod lejligheden igen, var der i alt gået ca. 20 min. - men hvad, jeg fik da 2 udløsninger, og selvom jeg kunne have klaret mig selv næsten lige så godt, så er det da altid bedre med en nøgen kvinde ved siden af.

Kvinden: 3/5
Sex: 2/5
Sted: 4/5

Gentagelsesfare: Nope 

Min oplevelse med Sara er meget anderledes end kælepottens. Bestilte et stk superfransk til 500 kr og fik et intens blowjob, og til min store overraskelse med afslutning i munden. Jeg valgte sara efter at have set videoen, hvor hun sutter på en dildo :D  En rutineret dame kan ifølge undertegnede et par trick hvis hun er i stødet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...