Hop til indhold

Alternativ Frækkert,Randers

Featured Replies

Skrevet

Danske piger er sgu fucked up! Bare min mening.

Eksempel. Jeg skriver det samme til to piger. En fra Aarhus og en fra Hamburg. Danskeren blokerer en. Tyskeren skriver mange tak for komplimentet. 

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 12 timer siden:

Danske piger er sgu fucked up! Bare min mening.

Eksempel. Jeg skriver det samme til to piger. En fra Aarhus og en fra Hamburg. Danskeren blokerer en. Tyskeren skriver mange tak for komplimentet. 

@Joey Joe Joe Meget interessant.... Jeg stoppede - næsten helt - med de udenlandske da jeg var træt af at de sjældent svarede eller svarede Hi baby eller when u come. Uanset hvad jeg skrev og svarede næsten aldrig på spørgsmål. Men her taler jeg altså ikke om piger i Hamburg men udenlandske piger her i dk. Selvfølgelig er der også danske piger der ikke svarer, eller svarer dagen efter men sådan er gamet jo. Men har aldrig oplevet danske piger svare mig som ovennævnte..... Men vi har jo alle hver vores oplevelser, præferencer, smag osv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.