Joey Joe Joe 2905 Skrevet 23. Juli, 2020 CharSus sugarbabe snyder med alder og ligner slet ikke den pige hun har på billedet. Så jeg gik igen. Spild ikke sin tid på aftaler med hende. Charsus. Det er i Horsens. Kan ikke sætte link, da hun har blokeret mig på Sugardaters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR89 9 Skrevet 23. Juli, 2020 Jeg har mødtes men hende, og ja billedet er et par kg. siden. Når det så er sagt, var det en rigtig god oplevelse. hun var mega fræk, suttede godt og længe og meget modtagelig for mine franske evner. Nåja, også for de øvrige ting. Jeg besøger hende gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 24. Juli, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 23 timer siden: CharSus sugarbabe snyder med alder og ligner slet ikke den pige hun har på billedet. Så jeg gik igen. Spild ikke sin tid på aftaler med hende. Charsus. Det er i Horsens. Kan ikke sætte link, da hun har blokeret mig på Sugardaters. https://sugardaters.dk/show?alias=CharSus Og så det lidt sjove "SVARE KUN PROFILER MED BILLEDE" når hun så selv ikke har noget profilbillede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg