Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Danske Maja i Holstebro, et besøg jeg ikke glemmer sådan lige med det samme.
Maja er en rigtig MILF der kan sit kram til perfektion. Udover det føler man sig i det hele taget velkommen fra det øjeblik man træder ind af døren, og der er ingen hastværk og kiggen på uret i den tid man er der. Hun er en pæn dame med kort hår, dejlige store bryster, glat og dejlig fisse der hurtigt bliver dejlig våd, lækker fast røv der indbyder til frække lege. Det var så lidt kort om hende, og nu til min oplevelse med hende. Jeg kom ind af døren og hun snakkede til mig som vi havde kendt hinanden i lang tid. Jeg blev vist ind i “legerummet”, hvor hun bad om betaling så den del var overstået kapitel inden vi gik i gang. Da den del var overstået kyssede vi først lidt, tog tøjet af og lagde os herefter på sengen. Min lille ven syd for navlen havde allerede rejst sig, så jeg var rimelig tændt på hende. Hun kælede, kyssede og slikkede på min krop, mine super følsommere brystvorter fik også en tur, herefter gik turen sydover til pikken. Hun lagde sig sådan at jeg kunne lege med fingrene i hendes 2 huller i mens jeg fik suttet og slikket pik til den store guldmedalje, hvor hun skiftevis slikkede op og ned af skaftet, lige tog hovedet i munden og hvor hun tog den helt til roden. Da hun havde suttet og slikket et lille stykke tid, spurgte hun om hun sidde sig op på den, og den var jeg helt med på. Hun satte sig op og pikken gled ind i hendes dejlige våde fisse. Efter lidt tid i den stilling ville hun have den bagfra, hun stillede sig på alle 4 og jeg stak pikken ind i fissen igen. Efter kort tid med pikken i fissen, syntes jeg hun skulle pires lidt, så jeg tog pikken ud og begyndte at køre den op og ned af hendes røv og skamlæber, dog mest røven, hvortil hun spurgte om jeg var analfikseret, jeg har altid haft lysten til anal, men havde indtil i går dog aldrig prøvet det, så måtte sige til hende at det var jeg jo nok. Hun sagde herfter til mig at jeg gerne måtte tage hende i røven også, så jeg pressede forsigtigt pikken mod det bagerste hul, og den forsvandt stille og roligt ind i røven på hende uden andet end hendes egen naturlig smørelse fra fissen. Det blev nu ikke nogen lang tur i røven, da det var så frækt at jeg kom næsten med det samme i hendes røv.

Bagefter vaskede hun lille manden, vi lå på sengen og snakkede og kælede med hinanden.

Det eneste minus jeg har kunne finde, er at hun er i Holstebro, og jeg normalt befinder mig i det Sydjyske tæt på grænsen, da jeg rigtig gerne ville kneppe hende med jævne mellemrum.

Hvis Maja læser med, skal du have tak for min første anale oplevelse.

Og selvom jeg allerhelst ville have Maja for mig selv, skal i ikke snydes for et link til hende: https://https://annoncelight.dk/showad/298987

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske ikke det mest diskrete sted, da det foregår i et baghus i et villakvarter. Jeg mødte dog ikke nogen mennesker i området, om det så skyldes at folk er på arbejde eller det måske bare ikke er et sted hvor man lægger mærke til det skal jeg lade være usagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adressen får du hvis du laver en aftale med hende 

(Der er en helt fair regel om at man ikke offentliggøre adresser som ikke i forvejen står i annoncen eller et steds hjemmeside).

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ku ellers være fedt hvis der kom nye Tråde om hende, skriv endelig, vi mangler på de Udlandske piger og savner helt vildt på netop hende Maja :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...