Dolken21 65 Skrevet 23. Juli, 2020 Er der nogle, som er erfaringer med henne? :) https://annoncelight.dk/showad/300878 Holder til på vestegnen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 23. Juli, 2020 Ikke mange oplysninger, hun kommer med... Nå, jeg er alligevel langt Iver hendes maks. alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Correll 105 Skrevet 23. Juli, 2020 Altid smagfuldt at tage fotos til sin sexannonce med barnesengen i baggrunden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LoveGirls 194 Skrevet 23. Juli, 2020 Correll skrev, for 4 minutter siden: Altid smagfuldt at tage fotos til sin sexannonce med barnesengen i baggrunden. Til gengæld er det autentisk - lidt befriende ift de mange photoshoppede model-billeder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Correll 105 Skrevet 23. Juli, 2020 LoveGirls skrev, for 8 minutter siden: Til gengæld er det autentisk - lidt befriende ift de mange photoshoppede model-billeder. Det har du så helt ret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2540 Skrevet 23. Juli, 2020 Så ved hun da hvad den skal bruges til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 23. Juli, 2020 lille_peter skrev, for 48 minutter siden: Så ved hun da hvad den skal bruges til Hvis du med "den" henviser til fissen og ikke sengen, tænker du så på at føde børn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 23. Juli, 2020 Er det mig, eller er annoncen slettet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 23. Juli, 2020 Kubrick skrev, for 11 minutter siden: Er det mig, eller er annoncen slettet? Det er ikke kun dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 23. Juli, 2020 Kan fortælle at jeg kørte 1,5 times forgæves. Vi have lavet en aftale og da tidspunktet var - stoppede hun pludselig med at skrive tilbage. Fake annonce ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg