Hop til indhold
GirlLover

LOVE TOXIC, Enger (flat-rate klub)

Recommended Posts

Var tirsdag og onsdag for 2 uger siden i en nyelig åbnet klub i Tyskland - nærmere betegnet i Enger,

en lille by ca. 40 km. fra Osnabrück, og jeg må sige det var en overraskende positiv oplevelse på trods af det var en flat-rate klub - dette gælder såvel klubben som pigerne.

Chefen var der selv da jeg kom tirsdag ved 18.00 tiden, og han kunne høre på min accent at jeg var

"udefra" - så han ville vide hvordan jeg havde fundet frem til dem, og jeg kunne jo så fortælle ham at jeg havde læst om dem på http://www.freiercafe.com - den tyske udgave af EG. Som "Tekenfrau" var der Carmen fra Kuba som holdt øje med det hele. Klubbens indretning er OK - men lidt kringlet. Det er et gammelt ombygget hotel, så de har vist nok ca. 6 værelser til udlejning til kunder der ønsker at overnatte. Ellers er der både sauna, jazucci, billard bord m.m. Maden var ikke noget at skrive om, men man kunne få lidt let at spise, primært brød og pålæg.

Men det vigtigste var jo også pigerne/damenerne og stemmningen - og det var i top.

Tirsdag ankomst kl. ca. 18.00

Blev modtaget af Carmen som forklarede mig konceptet, og derefter vist til baderummet hvor jeg lige fik en dusch, ind og aflevere nøglen til skabet og så skulle Sabrina http://www.lovetoxic.de/wordpress/setcard-sabrina/ vise mig rundt i huset. Da det var færdigt spurgte hun smilende om jeg have lyst til at prøve en tur med hende, og med den krop hun havde, blev det et rungende JA tak. Hun var meget imødekommende og sød, det eneste hun ikke ville var tungekys og annal, men hun rigtig dejlig, og hendes mis var en fornøjelse, særligt da det vist sig hun var vild med at blive slikket, så hun blev våd i en 69 - og hendes evner som rytterske var også gode, så det varede desværre ikke så længe :mrgreen: Så i bruseren, og her var hun så sød at komme med, så jeg fik lov at vaske hende på "ryggen" :D

Derefter var det tilbage til baren og indtage lidt væske igen, havde jo lige mistet noget :lol: og talte lidt med chefen (stor "rocker" type, men flink fyr), som ville vide lidt om hvor jeg kom fra etc. Så kom Juliahttp://www.lovetoxic.de/wordpress/setcard-julia/ og spurgte om ikke vi skulle sætte os i en sofa og hygge os, og da man jo er en gentleman siger man ikke nej, så det gjorde vi. Vi fik udvekslet de sædvanlige høfligheder om navn, land o.s.v., det viste sig at Julia havde arbejdet i Totalclub Osnabrück indtil nu, og kun havde være i LT en måned, mens vi talte følte hun åbenbart en trang til lidt legetøj, så hun fattede under badekåben og begyndet at lege med pikken - jeg havde dog advaret hende om at det nok var for tidligt (for tæt på turen med Sabrina - man er jo ikke 20 længere :cry: , men hun var af en anden mening ....... - nå, men det skulle komme an på et forsøg, og det gik så heller ikke på trods af en meget ihærdig indsats fra hendes side, både med mund og hånd og i doggy og med munden igen (det var hus sgu også god til) - så vi endte med at bare ligge og snakke en 10 min. tid til sidst inden vi gik i bad (hver for sig - øv !).

Retur til baren for at få lidt at drikke, og så op i køkkenet på første sal og få lidt at spise, det blev til brød med pålæg, der var også pølser, men dem sprang jeg over. Så tilbage i baren og snakke lidt med Carmen som var bardame, og da jacuzzien var fri så hoppede jeg i den for lige at slappe af. Der sad jeg og nød det i ca. 10 min., så kom Lisa med en gæst og spurgte om de måtte hoppe i - det måtte de da, der var jo plads nok, og lige efter kom Lolita, så jeg spurgte om ikke hun ville i også - så mente hun vi skulle have en flaske sekt - vi skulle jo også fugtes indvendigt - nå det var et godt forsøg på mersalg - og det lykkedes, så jeg spenderede EUR. 60,00 på en flaske. Nå, hun hoppede i, og så skal jeg lige love for at der blev gnubbet, gnedet og suttet, hun var både fræk og kælen, så det var ca. 20 min. i jacuzzi med alt hvad man kan tænke sig (dog ikke så vidt at vi "forurenede" vandet), hvor hun også satte sig på kanten for at blive slikket m.m. Nå så mente Lisa og hendes gæst at det var på tide at komme op, så vi gik alle 4 op op sofaerne ved siden af jazuccien og hyggede os - så Lolita gik i gang med blowjob, som hun i øvrigt gør til UG - så på med gummi, og så red hun mig til udløsning lige der på sofaen, mens Lisa var travlt beskæftiget med at prøve oral på sin gæst, men det ville ikke rigtigt lykkedes for ham. Han smuttede så ind til sin ynglings pige da hun blev fri, så der sad jeg med både Lolita og Lisa men det kunne jo være værre, så pigerne fik et glas sekt - jeg skulle køre bil så jeg afholdt mig fra alkohol - indtil Lolita begyndte at kysse og sutte på min læber m.m., og så mente hun jeg også kunne få bare lidt sekt, så hun drak en slurk, satte munden mod min og aflevere sekten fra mund til mund - nå, så sparede man jo også et glas .... Lisa gik ud for at se om der var nye kunder, og i mellemtiden hyggede Lolita og jeg i sofaen, hun havde åbenbart ikke travlt med at komme videre så vi sad og nussede og pillede og snakkede, og så kom Lisa tilbage for der var åbenbart ikke behov for hende lige nu i hovedrummet - hun ville hellere sidde sammen med os og hygge, så jeg måtte jo holde om dem begge da sofaen ikke var så stor :-) - så efter lidt tid ente vi alle 3 på et af værelserne hvor jeg blev serviceret af dem begge - det var virkelig en god oplevelse. Derefter i bad, hvor Lolita gik med mig i bad, og Lisa smuttede ovenpå hvor pigerne havde deres baderum. Vi satte os så ind i rummet ved baren, hvor Carmen åbenbart mente (fortalte Lolita mig) at nu havde hun været nok sammen med mig (der var gået et par timer), men det var hun ligeglad med. Så gik vi igen til et af værelserne da Lolita ikke gad se på Carmens sure mine overfor hende, og der hyggede vi i lange tid. Jeg var totalt udtømt, men Lolita ville alligevel prøve, men det lykkedes desværre ikke at komme igen, igen. Nu var klokken også blevet så mange at jeg skulle til at tilbage til hotellet - der var jo arbejdsdag i morgen, så både Lolita og Lisa kom for at sige farvel, og så mente de jeg kunne jo bare komme ingen i morgen.

Onsdag ankomst ca. 19.30

På opfordring fra pigerne tirsdag kunne jeg jo ikke holde mig væk så onsdag efter jeg var færdig med arbejde kørte jeg derhen igen. Jeg blev hjertelig modtage af Carmen som kunne kende mig igen - jeg havde jo nok gjort mig bemærket (særligt sammen med Lolita), og det er nok heller ikke hver dag de har danskere på besøg.

Skyndte mig at klæde om til badekåbe/isbjørne pels og fik det obligatoriske bad, ind til baren, bestille en cola og hovsa, så sad Christina fra Italien ved siden af mig i bare (så det med man ikke bliver kontaktet i flat-rate klubber stemme ikke) - hun var der ikke tirsdag, så hun kendte mig ikke, så hun skulle jo vide hvor jeg kom fra, og da jeg sagde Danmark kikkede hun forbavset på og sagde, "nej, hvilken by", så sagde jeg igen Danmark, men på grund af mit næsten accentfri tysk tog det lige lidt tid at forklare hede det, så mens vi snakke kom Lisa ind og fik øje på mig, så hun styrtede hen til mig og jeg fik (til Christinas forbavselse) et stort knus og en hilsen på spansk (de havde jo luret at jeg kunne lidt spansk), så kunne jeg jo ikke lade være med at spørge hvor Lolita var henne, og så råbte Lise gennem hele huset "Lolita, din mand er her" - så kom Lolita susende splitter nøgen (hun havde lige været i bad) og faldt mig om halsen - nu skulle vi i jacuzzi o.s.v., så vi bestilte en flaske sekt til Lolita og Lisa og så af sted i jacuzzi for at "hygge". Da vi havde gjort det en halv times tid - vi skulle jo ikke have huden til at rynke, gik vi alle tre i bad og så ind i rummet ved siden af baren, her var et "bur" hvor pigerne kunne danse og en lille scene til diverse ... her sad på en af sofaerne Laura og Christina med en gæst - og en flaske sekt og hyggede om ham, så vi satte os i den anden sofa og snakkede lidt med dem også, samtidig med lidt "pilleri" naturligvis. Så mente Christina hun kunne optræde, så op på scenen og fremføre en (meget) erotisk dans - hun har en flot korp og en rigtig dejlig lille røv, så man kunne jo ikke undgå at "reagere" på det.

Så mente Lolita vi måtte da gå på et værelse og kikke på reaktionen- så det gjorde vi, med et godt resultat, fransk uden til både mig og hende, missionær, doggy og igen fransk til mig og så "afgang" på hendes bryster og mave - dejligt.

Tilbage på sofaen til Lisa, og i mellemtiden var Laura og Christinas gæst gået, så de fortrak ind til bare, på jagt, så vi fortsatte vores snakken/pillen en times tid, hvor Lisa bl.a. optrådte som en talk-show vært i tysk TV - han er bøsse, spanier/sydamerikaner og hedder Jorge, og har en speciel gang/kropssprog, som hun var fænomenal til at efterligne, så vi grinede så højt at de andre lige skulle stikke hovedet ind for at se hvad vi lavede. Så satte Lisa sig i sofaen igen, greb under badekåben for at checke "situationen" på legede lidt, så spurgte Lolita hende om hun da havde lyst til at sutte lidt (jeg var lidt forbavset, men positivt), og det mente Lisa da var en god ide - så hun smed (det lidt) tøj hun havde på, åbnede min badekåbe, positionerende sig mellem min knæ, og så gik hun eller i gang - det var fantastisk så efter ca. 10-15 min. intensiv sutten og slikken med DT og det hele endte det med at jeg sprøjtede hende på hagen og brysterne og på min badekåbe som jeg sad på - det var bare så skønt - det kunne hun godt nok ! Så i bad, og da vi var færdig med det mente Lolita det var bedst vi gik tilbage i bar rummet, så Carmen ikke kikke skævt til hende igen - så tog hun lige en runde i huset for at "vise" Carmen at hun også var på udkik efter nye kunder - men heldigvis var der ikke nogen der ikke havde selskab - der var faktisk overskud af piger, så hun kunne med god samvittighed sætte sig i sofaen igen hos mig hvor den stod på kys og kram - kys i offentlighede var åbenbart ikke almindelig her, for der kom tilråb fra de andre piger som "liebe - case de amore, og hvad de ellers kunne finde på af tyske og spanske gloser i den stil, men pyt - vi hyggede os, og det var hovedsagen. Så kom Maria - iflg. hp var hun 28, men jeg vil nok sige over 30 - og ville vide hvad historien bag tilråbeene var - hun havde heller ikke været der tirsdag, så hun fik historien af Lolita, jeg fik et kindkys og klem på pikken af Maria og så gik hun igen. Så blev det spillet lidt af det gode, moderne tyrkiske musik, og der var et par tyrkiske gæster, og Christina ville igen vise sit dansetalent, så hun greb en af dem og så ud på gulvet og danse sammen med ham til hele den "tyrkiske musik" men vi alle klappede og lo til, det var side hyggeligt og pigerne var i et utroligt godt humør på trods af det sene tidspunkt og en lang dag - klokken var omkring midnat. Så aftalt Lolita og jeg en piccolo til hende så vi kunne trække tiden til 00.30 - så kunne vi lige må aftenens sidste runde sammen på et værelse inden lukketid kl. 01.00 - så det gjorde vi. Så havde hun også tilbragt hele aftenen sammen med mig siden jeg kom, så Carmen så lidt misfornøjet ud - men hun sagde ikke noget - på trods af at Lolita rakte tunge af hende, og jeg tror hun (Carmen) så det i spejlet i baren .... nå, men jeg ville også lige afregne for sekt og piccolo inden det sidste værelse - og av, jeg havde ikke penge nok med (jeg havde sgu talt forkert), så hvad gør man så, jeg op til Carmen - og heldigvis var chefen der også - sagde det som det var at jeg havde EUR. 10,00 for lidt og om jeg måtte skylde til i morgen, det mente chefen var OK, så jeg spurgte om han ville have et kreditkort eller kørekort som pant, så kikkede han på mig og sagde "nej, du ser ærlig ud, så du kommer i morgen" - så det gjorde jeg, men jeg kunne desværre ikke blive der om torsdagen, heller ikke selv om Carmen lyste som en sol og prøvede til at overtale mig- Lolita og Lisa var der, havde snakket om mig og bla, bla, bla, men alt sjovt får en ende - men jeg kommer helt sikkert derned igen - det var rigtig pæne lokaliteter med en del at lave mellem samværet med pigerne - ikke fordi jeg kedede mig, det sørgede Lolita og Lisa jo for - men hvis der var pauser, var der jo både sauna, jacuzzi, billard bord m.m. og alle de piger jeg havde fornøjelsen af at tale eller kneppe med var søde og positive. Men igen - hvis man er til top modeller så skal man nok vælge FKK. Jeg kan kun anbefale at prøve LT, og da den er forholdsvis ny er alt bare tip-top og den er ikke overrendt (endnu) så der er alle muligheder for så mange ture man har lyst til/kan overkomme.

P.S. - onsdag aftens sidste omgang blev jo med Lolita på værelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fremragende beretning - lyder som et par fantastiske dage

Man får jo helt lyst til en smuttur til Osnabrück ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker beretning om det nye sted. Det lyder som et fint at prøve af når der skal afveksling til i forhold til FKK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...