Hop til indhold
denunge

Kailasa, Marseille

Recommended Posts

http://kailasa.fr/

Massagested i Marseille, som jeg besøgte for nyligt.

I Frankrig er der som bekendt meget begrænsede mulighed for hanky panky, men jeg trængte til lidt massage, så valgte at smutte forbi stedet for at få det, og samtidig finde ud af, om der var mere at hente.

Kommer frem til stedet, som er meget diskret. Det ligger inde bag en port med dørtelefon, men der er masser af lejligheder, så ingen kan se om man besøger massage stedet eller venner i opgangen.

Kommer ind i entreen. Priserne på hjemmesiden er steget et par Euro, men giver et ok indtryk af prisniveauet. Jeg kunne få kommunikeret på engelsk til dem, hvad jeg ønskede, dvs 1 times thai massage. De havde ikke nogen betalingsautomat, så måtte lige en tur forbi den lokale bank, for at hæve pengene. 1 times thai massage var 68 Euro.

Kommer frem igen, og får en sød ung fransk pige, en gang i 20'er. Flot og sobert påklædt. Bliver henvist til rummet, hvor der er forhæng imellem, så der både kan laves enkelt og par massage. Fik udleveret en lille pose, på størrelse med et stort frimærke, og fik at vide at jeg skulle smide tøjet. Tænkte at det var et par engangs underbukser, men da jeg fik den pakket ud, var det lidt i den retning, og så alligevel ikke. En lille stoftrusse-ting, som dækkede over sprækken bagpå, og klokkeværket foran, med to elatisksnore, som så sad rundt om hofterne, som derved var bare, uden at de ædlere dele var blottet. Hun var for øvrigt ikke i rummet under afklædning.

Op på briksen, som var dækket af en stribe køkkenrulle, af den bredde version. Lidt nok klistret snask i stedet for håndklæde, men hva. I gang gik hun med massagen, som var meget struktureret og hård. Der var især nogle steder på ryggen, hvor hun tog ekstremt hårdt fat, som næsten var ved at få mig til at falde ned af briksen :-P Jo, jeg er måske lidt pivet...

Massage på hofterne, men ikke på selve ballerne eller nær sprækken. Altså kun massage massage.

Sådan foregik det også ned af benene, og blev stoppet på behørig afstand af klokkeværket eller andre lavthængende ting. Så videre til lidt fodmassage, og så vend rundt.

Der blev brugt rigelige mængder olie, og det kunne langt fra være indenfor køkkenrullen, så læderet på massagebriksen begyndte at blive noget snasket.

Selvom jeg havde den bredde "g-string" på, blev der alligevel lagt et håndklæde over skridtet. Massage foregik ligeledes sobert på forsiden, og selvom der blev masseret på mave regionen, sluttede det lige under navlen, og kom ikke længere ned - ej heller massage omkring brystvorterne, men kun lidt midt på brystkassen. Benmassage, fodmassage, hovedmassage, og så var vi færdige.

Massage i alt måske 60-65 minutter fra jeg gik ind til jeg kom ud igen, og der var absolut nul hentydning af noget som helst - hverken uskyldige eller beviste berøringer, som kunne påvirke visse kropsdele.

Så skal man have en god og grundig massage, er dette her stedet. Går man efter massage ++, så er det her ikke stedet man skal gå hen.

Spørg hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

60-65 minutters ventetid på noget som aldrig blev til mere. En tam affære og synd for dig. Tak for din humoristiske fortælling og bedre held næste gang. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 6 timer siden:

60-65 minutters ventetid på noget som aldrig blev til mere. En tam affære og synd for dig. Tak for din humoristiske fortælling og bedre held næste gang. :rolleyes:

Som sådan forventede jeg ikke noget, men var spændt på om der skete mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...