Hop til indhold

Recommended Posts

@Horse

....kunne jo være at Loveyouladies ikke er halvt så dum og irriterende som du tror, men bare ønsker at bringe emnet op i toppen af feedet i håb om, at der er nogen som giver info om Issa : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 12 timer siden:

@Horse

....kunne jo være at Loveyouladies ikke er halvt så dum og irriterende som du tror, men bare ønsker at bringe emnet op i toppen af feedet i håb om, at der er nogen som giver info om Issa : )

enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rvm17 skrev, den 25.7.2020 at 21:13:

@Horse

....kunne jo være at Loveyouladies ikke er halvt så dum og irriterende som du tror, men bare ønsker at bringe emnet op i toppen af feedet i håb om, at der er nogen som giver info om Issa : )

enig ;-)  jeg forstå¨r heller ikke at ingen har besøgt de fabelagtige bryster!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det første billede på annoncen er ihvertfald set før.... så hun har været her før, men jeg mener at det var under andet navn. Uden dog at kunne huske det....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog mig sammen og besøgte "Issa", da hun var her sidst. Jeg havde læge haft kig på hendes billeder, og nu var der kommet flere. Dejlig latina med superflotte bryster - det skulle prøves! Jeg ringede og spurgte selvfølgelig om billederne var ægte, og det var de - 100%, sagde stemmen. Stedet var et kælderlokale på Åboulevaren, og pigen var ikke Issa på billederne, men en ret buttet latina fra Equador.

Som det ofte sker, besluttede jeg for at blive. Hun var tyk og sjov, og komplementerede mit udseende, størrelsen på min pik ("Anaconda!") og omfanget af min udløsning ("2 liters"), hvilket alt var langt fra virkeligheden. 

Summa summarum: Du møder IKKE Issa fra billederne (jeg gjorde i hvert fald ikke!), hun/de er tykke og taler dårligt engelsk, men alligevel blev det en OK oplevelse :). Kommer dog ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Wondermike skrev, den 26.9.2020 at 16:06:

Jeg tog mig sammen og besøgte "Issa", da hun var her sidst. Jeg havde læge haft kig på hendes billeder, og nu var der kommet flere. Dejlig latina med superflotte bryster - det skulle prøves! Jeg ringede og spurgte selvfølgelig om billederne var ægte, og det var de - 100%, sagde stemmen. Stedet var et kælderlokale på Åboulevaren, og pigen var ikke Issa på billederne, men en ret buttet latina fra Equador.

Som det ofte sker, besluttede jeg for at blive. Hun var tyk og sjov, og komplementerede mit udseende, størrelsen på min pik ("Anaconda!") og omfanget af min udløsning ("2 liters"), hvilket alt var langt fra virkeligheden. 

Summa summarum: Du møder IKKE Issa fra billederne (jeg gjorde i hvert fald ikke!), hun/de er tykke og taler dårligt engelsk, men alligevel blev det en OK oplevelse :). Kommer dog ikke igen.

satans osse - for fuck hun er lækker på billederne !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...