MR89 9 Skrevet 22. Juli, 2020 Hejsa, Er i gang med at lave en aftale via snap med et par piger fra Djursland. De kalder sig Lærke Musen og sender nogle ret gode snaps. Jeg vil skyde på, at de er 20-22 år. Er der nogen, der har erfaringer og kan sige om det er scam eller seriøst nok? De on og of på SD og lige nu kan jeg ikke finde en profil der passer på dem, så intet link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 23. Juli, 2020 Ville ønske jeg kunne hjælpe Men kan du ikke smide en anmeldelse når du har mødt/opgivet pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MR89 9 Skrevet 23. Juli, 2020 Skal jeg nok, men indtil videre er det ikke lykkedes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 23. Juli, 2020 MR89 skrev, for 1 minut siden: Skal jeg nok, men indtil videre er det ikke lykkedes. Send mig en pb med snap navnet så skal jeg se om jeg kender dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 23. Juli, 2020 Jeg har også deres snap, de virker legit men vil have for benzin Jeg forstår dem godt, vil bare ikke selv tage chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 23. Juli, 2020 MR89 skrev, for 14 timer siden: Hejsa, Er i gang med at lave en aftale via snap med et par piger fra Djursland. De kalder sig Lærke Musen og sender nogle ret gode snaps. Jeg vil skyde på, at de er 20-22 år. Er der nogen, der har erfaringer og kan sige om det er scam eller seriøst nok? De on og of på SD og lige nu kan jeg ikke finde en profil der passer på dem, så intet link. Under søgning kan du rette i dine søgeindstillinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg