Hop til indhold

Recommended Posts

Skala 1-10 hvor 10 er bedst
 
Den korteversion
Sted: 4
Klassisk lille thaimasagebiks. 1 massagerum med  briks. Blev ikke tilbudt bad eller drikkevarer. Rent håndklæde blev lagt på briksen
 
Pigen: 5
Ejeren. Det er hende på alle billederne. Meget lille, tynd og ganske sød. Ikke helt gammel men heller ikke ung. Hun har vist haft stedet i nogle år
 
Massagen: 6
½ times oliemassage og det gik ok. Knap og nap over middel. Det blev vasket og tørret efter, så jeg ikke gik derfra badet i olie
 
Ekstra: 5
Middel HJ. Ok pirring af bollerne inden 'flip over'
 
Pris: 5
300kr. + 300 kr er ikke helt billigt. HJ bør ikke være mere end 200 kr, men måske er jeg lidt ude af pris loopet
 
Overordnet: 5
Ok massage med efterfølgende HJ. Jeg kommer måske tilbage
 
Den lidt længere version
Første thaibesøg siden coronakrisen startede. Jeg havde ingen bil, så de mere spændende steder var et no-go. Det skulle ligge godt ifm transport til/fra arbejde.
Og det gør Virum Thaimassage. Et par hundrede meter fra Virum station. Ikke specielt diskret, men der var få mennesker på gaden på det tidspunkt jeg var der.
Jeg har været der et par gange før for et par år siden, hvor jeg fik mit livs bedste B2B + BJ af den sprødeste lækre unge dame.
Dengang var den søde ikke på billeder i deres annonce, så jeg håbede også denne gang, at der gemte sig yndige piger bag døren.
 
Det gjorde der ikke......
 
Men Mama var der. 
Jeg tror, at coronakrisen har taget hårdt på biksen, for hun var alene i butikken.
Men hun er nu også ganske fin, hvis man trænger til lidt massage og et tryk skal tages.
I situationen var jeg til at starte med i tvivl, om hun gav ekstra.
 
Jeg bestilte ½ times oliemassage (hun taler intet dansk og meget lidt engelsk).
Penge 'up front' - 300 kr.
Massagen blev udført helt ok. Hun sniger sig lige over middel ved at olien afvaskes efter massagen OG der også tørres efter.
Nogle mener, at dette burde være standarten, men det er nu ikke min erfaring.
 
5 min inden 'flip over' begynde hun at kilde bollerne lige så stille, hvorefter det tog til i styrke. Ikke dårligt.
'Turn around'
'ok'
'you happy?'
'Yes'
'øøhhh you happy ending?'
'Yes please' :)
 
Herefter fulgte et ok standard HJ.
Hun var ikke nøgen, topløs eller bare udfordrende klædt.
 
Hun kunne naturligvis ikke vide mine præferencer, men efter lidt vejledning gik det fint.
Det endte som det skulle, og der var den obligatoriske small talk mens jeg tog tøjet på.
Så meget small talk, at hun måtte huske mig på at betale for ekstra.
Lidt pinligt for mig, men det tog hun pænt.
 
Jeg kunne godt finde på at komme igen, da stedet ligger godt for mig, massagen er ok, og der er ok ekstra.
Men de næste par gange skal nok være andre og mere spændende (læs: unge lækre nøgne piger der giver mere end HJ) steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh

Tak for gennemgangen broder, havde haft hende lidt i kikkerten... hun ser sød ud. Men hvis det kun er et hj til 600,- uden nogen form for gensidig berøring tror jeg at jeg ville foretrække en 15 min tur i himlen med en af pigerne i nabolaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...