Hop til indhold
Volvo2

Hvad kan anbefales i Thy og Himmerland?

Recommended Posts

Hej kære Nordjyder og feriegæster:

Som så mange andre er ferien i år henlagt til Vesterhavets fantastiske landskaber, hvor jeg tilbringer de næste par uger.

Var i Thisted igår og havde en bizar oplevelse i Thaiverden. Da det endte med at hun selv foreslog at betale alle pengene tilbage, hvilket jeg synes var flot gjort, har jeg svært ved at dele detaljerne. Kan jo være det var mig der var galt på den.

For at få de bedste oplevelser tænkte jeg, at der måske er nogle venlige brødre, der kan dele ud af erfaringer og anbefalinger i området fra Struer over Hurop, Thisted, Fjerritslev og Brovst.  (er klar over at der er en del skønne kvinder i Ålborg). Har checket Annoncelight og der er kun meget få annoncer.

Er til mangt og meget, fra  grøn massage, over nærværende GFE til ydmygende submassiv kinky beskidt sex i tilsmudsede landhuse (tag og giv); og, fra Thailand over Rumænien til Danmark. Det vigtigste er gode oplevelser med dejlige kvinder og god kommunikation.

Har i nogle gode forslag i vil dele og kan anbefale?

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...