Hop til indhold

Sugarbabes i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

hvorfor vil du ikke dele?????

Skrevet

Hun er så fantastisk,  23 år 174 cm høj. 57 kg bryster  str. C skål der bare hænger perfekt, og en røv man bare har lyst til dag og nat..puha,  godt jeg har en aftale med hende i aften.

Redigeret af Den er svær

Skrevet
  • Author
Den er svær skrev, for 5 timer siden:

Hun er så fantastisk,  23 år 174 cm høj. 57 kg bryster  str. C skål der bare hænger perfekt, og en røv man bare har lyst til dag og nat..puha,  godt jeg har en aftale med hende i aften.

Formålet med dette forum er vel at hjælpe hinanden i den her jungle.

Skrevet
Den er svær skrev, for 8 timer siden:

Hende så jeg i går:D

Skrevet

Hun skulle vel ikke bo i noget nybyggeri ude omkring/i Brabrand? 

Skrevet

Der er masse lækre unge sugarbabes i Aarhus ! Har mødt 5 indenfor de sidste 4 mdr. Alle mellem 19 og 23 1 tyrker og 3 danskere

Skrevet
  • Author
Ss22 skrev, for 5 minutter siden:

Der er masse lækre unge sugarbabes i Aarhus ! Har mødt 5 indenfor de sidste 4 mdr. Alle mellem 19 og 23 1 tyrker og 3 danskere

Har du links til nogle af dem ( Send evt i PB )

Skrevet

https://sugardaters.dk/show?alias=BunnyBabe_

Lidt svær med kontakten, men hun har en vanvittig flot krop, og en dejlig afslappet (men stadig vild) tilgang til sex ;)

Skrevet

De er ægte, og nok hvert fald en D :) Hun er ikke så stor, nok en 65/70 - D :)) De er ret flotte og lækre :)

Redigeret af Side99

Skrevet
Side99 skrev, for 35 minutter siden:

De er ægte, og nok hvert fald en D :) Hun er ikke så stor, nok en 65/70 - D :)) De er ret flotte og lækre :)

Har hun stedet?

Skrevet

Nok bedre at spørge hende om resten, ville bare fortælle at hun var sød og dejlig og klart værd at skrive til :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.