Hop til indhold

Kvinde med fetish for skind og handsker søges!

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe kendt til min stærke fascination for skind og specielt handsker. Det er ikke altid lige let at finde en dejlig kvinde, der tilbyder at drive én til vandvid med dejlig sex, pirringsbondage eller dominans. Eller for den sags skyld, et frækt hand/eller blowjob. Læder/skind og handsker er ret centralt i mit ønske og jeg vil være taknemmelig for et hint til enten hvem der tilbyder dette - eller at blive kontaktet af én, der gør og som også synes, det er frækt. Landsdelen er underordnet...

Mvh. Jebrands, sød fyr på 48

Skrevet
Jebrands skrev, for 4 timer siden:

at drive én til vandvid med dejlig sex, pirringsbondage eller dominans. Eller for den sags skyld, et frækt hand/eller blowjob. Læder/skind og handsker er ret centralt 
sød fyr på 48

Hvis du selv køber et par læderhandsker, så er jeg rigtig sikker på, at du kan finde mange søde piger, som kan hjælpe dig med hele pakken, især hvis du er en “sød fyr” ^_^

Jeg kan da sagtens namedroppe, men det vil være en lang liste.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.