Hop til indhold
Jebrands

Kvinde med fetish for skind og handsker søges!

Recommended Posts

Jeg har længe kendt til min stærke fascination for skind og specielt handsker. Det er ikke altid lige let at finde en dejlig kvinde, der tilbyder at drive én til vandvid med dejlig sex, pirringsbondage eller dominans. Eller for den sags skyld, et frækt hand/eller blowjob. Læder/skind og handsker er ret centralt i mit ønske og jeg vil være taknemmelig for et hint til enten hvem der tilbyder dette - eller at blive kontaktet af én, der gør og som også synes, det er frækt. Landsdelen er underordnet...

Mvh. Jebrands, sød fyr på 48

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jebrands skrev, for 4 timer siden:

at drive én til vandvid med dejlig sex, pirringsbondage eller dominans. Eller for den sags skyld, et frækt hand/eller blowjob. Læder/skind og handsker er ret centralt 
sød fyr på 48

Hvis du selv køber et par læderhandsker, så er jeg rigtig sikker på, at du kan finde mange søde piger, som kan hjælpe dig med hele pakken, især hvis du er en “sød fyr” ^_^

Jeg kan da sagtens namedroppe, men det vil være en lang liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...