Hop til indhold

Først tænkte jeg YES!, men så...

Featured Replies

Skrevet

Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget?

Skrevet

Hæhæ. Det er i helt sikkert. Men hvad sker der lige for fætter guf i baggrunden på det første billede? Danser han polka eller noget?

PSY skal vidst til at oppe sig! Det er faktisk sjældent kønne piger der demonstrere på denne måde. Det er det samme når de laver nøgenløb på Roskilde Festival :twisted:

Skrevet

Hvis det bare er vand de sprøjter på ham er det da mangel på fantasi. Hvorfor ikke soya, eller maling ligesom de gjorde på Fogh.

Man kan også se på ham biskopen at han tænker noget ligende, "for fanden da os de vantro hunde". :)

Skrevet

Hvis det bare er vand de sprøjter på ham er det da mangel på fantasi. Hvorfor ikke soya, eller maling ligesom de gjorde på Fogh.

Man kan også se på ham biskopen at han tænker noget lignede, "for fanden da os de vantro hunde". :)

Hehe "vand tro" det er trods alt en biskop, pigerne vil sikkert også gerne i himmelen :D

Skrevet

Hehe "vand tro" det er trods alt en biskop, pigerne vil sikkert også gerne i himmelen :D

Hvis biblen taler sandt kommer jeg nok ikke i himlen ligesom mange andre mennesker. Til gengæld kommer jeg til et sted som er dejlig varmt, og hvor folk kender mig. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg taber alt for personer som dem, der stormer ind og opfører sig som idioter.

Efter min mening skal de brydes i jorden og smides ud med magt.

Skrevet

:roll:

Skrevet

Får du din avancerede tankegang når du læser Ekstrabladet? Prøv at læse noget andet så.

Skrevet

Får du din avancerede tankegang når du læser Ekstrabladet? Prøv at læse noget andet så.

Min avancerede tankegang, det var et avanceret udtryk. Jeg har aldrig hørt det før, har du lige fundet på det? :)

Skrevet

Min avancerede tankegang, det var et avanceret udtryk. Jeg har aldrig hørt det før, har du lige fundet på det? :)

Nej, den slags finder man ikke de steder du kommer...

Skrevet

Nej, den slags finder man ikke de steder du kommer...

Hvor kommer jeg så? Det kunne jeg da godt tænke mig at vide? :)

Siden du nu er så klog på hvem jeg er, og hvor jeg kommer :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.