Hop til indhold
8000

Kondom aaaarh

Recommended Posts

Jeg har oplevet piger der har været så nærige, at selvom jeg lige havde givet op mod kr. 1000,-, har de vægret sig ved at skifte et dårligt siddende kondom.

Mon ikke bare det har været for at have nok til de efterfølgende kunder? Jeg har oplevet "kondomtørke", men dog mest hos "amatør"-piger (se anden tråd for hvad det vil sige).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er desværre ikke alle piger, der er lige dygtige til at påsætte et kondom (lange negle gør det nu heller ikke nemmere) nogle glemmer også at trykke dutten flad - og så kommer det hurtigt til at sidde dårligt med en dårlig oplevelse til følge - især hvis det så også går i stykker.

Jeg har oplevet en pige i den anden ende af den ekstreme kondom skala, under en ½ time fik jeg 5 kondomer på og jeg måtte ikke selv sætte dem på eller røre kondomet, kun hun måtte håndtere dem :o

Total stemningsdræber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der skulle være opfundet en dims til at lette påsætningen af kondomer - nærmest ligesom en strømpepåsætningsbøjle til ældre og overvægtige
Måske dette er hemmeligheden bag Orgasmics fremtidige millionformue og kommende harem. :ugeek:

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet en pige i den anden ende af den ekstreme kondom skala, under en ½ time fik jeg kondomer på og jeg måtte ikke selv sætte dem på eller røre kondomet, kun hun måtte håndtere dem :o

Total stemningsdræber.

Mere end 1 kondom? Det er usikkert.

Jeg forstår nu godt at nogle piger ikke vil have man rør. Jeg har hørt om nogle kunder der fifler sig til sex uden. Det kan man fx ved at ridse kondomet, så det springer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet en pige i den anden ende af den ekstreme kondom skala, under en ½ time fik jeg kondomer på og jeg måtte ikke selv sætte dem på eller røre kondomet, kun hun måtte håndtere dem :o

Total stemningsdræber.

Dvs. hun brugte ½ time med kondompåsætning? Hvor mange kondomer gik der med det?

Nogle piger vil helst sætte kondom på med det samme - ja næsten inden man er kommet inden for døren, medens andre godt kan vente til der er kommet lidt mere begejstring på drengen - men hvad fungerer bedst og nemmest? kondompåsætning på en slatten pik - eller på en stiv? halvstiv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dvs. hun brugte ½ time med kondompåsætning? Hvor mange kondomer gik der med det?

Nogle piger vil helst sætte kondom på med det samme - ja næsten inden man er kommet inden for døren, medens andre godt kan vente til der er kommet lidt mere begejstring på drengen - men hvad fungerer bedst og nemmest? kondompåsætning på en slatten pik - eller på en stiv? halvstiv?

Det var en skrivefejl, jeg fik 5 kondomer på i løbet af en ½ time. Der blev skiftet mellem fransk og dansk og svensk og et par gange under dansk da hun tjekkede kondomet og mente jeg skulle have et ny på WTF.... til sidst gad jeg ikke mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan desværre ikke få Bing til at oversætte alle de åndsvage forkortelser folk strør om sig som vintersalt - hvad betyder WTF?

Del dette indlæg

Link til indlæg

What The Fuck....

Så er det vel nemmere på tastaturet at skrive HH? Ikke Hansestadt Hamburg, men "Hvad Helvede". Så sparer man jo også et helt bogstav her i en verden, der helst vil simplificere alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et internet sprog, brugt og "udviklet" af computerspillere,

hvor det er besværligt at skrive lange sætninger til hinanden, når det skal gå hurtigt.

Bla. IRC, Counter-Strike mv.

-OD (Organdonor) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... det er besværligt at skrive lange sætninger til hinanden, når det skal gå hurtigt.

Bla. IRC, Counter-Strike mv.

Jamen så har jeg jo ret i, at det letter forretningsgangen i et dansk forum at skrive HH.

Men bortset fra det, er tråden vist ved at komme lidt langt fra trådstarters indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så har jeg jo ret i, at det letter forretningsgangen i et dansk forum at skrive HH.

Men bortset fra det, er tråden vist ved at komme lidt langt fra trådstarters indlæg.

ja men det kunne da også være rart at vi almindelige mensker også kunne læse det uden at skulle gætte sig til hvad der står

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvalitet koster jo som sagt. Og Durex er nogle af de bedste kondomer der findes sammen med RFSU. Jeg har endnu ikke prøvet at et Durex kondom er sprunget for mig uanset hvad jeg har hældt ud over det.

I øvrigt så er det også Durex der laver de billige kondomer der bliver brugt på de fleste klinikker. De er bare ikke kvalitets testet på samme måde som dem man køber i de små pakker med 8-10 stk i og er derfor også meget billigere og holder til langt mindre.

Jeg har prøvet med en stak af de billige som bruges på klinikker og ud af omkring 100 var der 8-10 stk der gik i stykker. Og de små pakker har jeg aldrig oplevet nogen er gået i stykker.

Om jeg har fået en dårlig sending eller om det er det generelle billede af kvaltieten på dem ved jeg ikke. Men jeg har et par gange oplevet at der er et kondom der er sprunget under legen på en klinik også.

Jeg har dog oplevet flere gange at de billige man køber ved kassen i Netto også går i stykker. Så om man giver 1 eller 3 kr pr stk eller op imod 10 kr pr stk har altså noget at sige efter hvad jeg har erfaret.

Personligt har jeg aldrig oplevet at et kondom sprang ved købesex. Privat har jeg oplevet det hvor vi anvendte vaseline. Vaseline er mineraloliebaseret; men alle olier påvirker latex.

Der findes kondomer af syntetisk materiale der tåler olie. De er lavet til personer med latexallergi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...