Hop til indhold

Diskretion

Featured Replies

Skrevet

Kære alle sammen

Jeg er rykket til det fynske da jeg har fået et spændende job, der dog også er ret eksponeret.

jeg er lidt udfordret af at jeg ikke tør blive set ved SM-domicilerne , som jeg oplever meget lidt diskrete i Det fynske.

Er det kun mig der oplevet dette eller hvad gør I andre?

de bedste hilsner

Mike

Skrevet

bare sørg for at inden du går ind at du kikker dig omkring og ser at der ingen mennesker er i nærheden og bare være hurtig til at gå ind :-) @M Fyn

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

bare sørg for at inden du går ind at du kikker dig omkring og ser at der ingen mennesker er i nærheden og bare være hurtig til at gå ind :-) @M Fyn

Aftal evt. med værtinden, når du er lige i nærheden, at hun lader døren stå på klem, så du ikke behøver stå udenfor og vente på at der bliver lukket op, men kan gå lige ind og evt. låse døren bag dig ;-)

Skrevet

Hej

Der intet at frygte. Madame Elisabeht er dejlig og rar.

Med venlig hilsen

Søren

Skrevet
sørenbrun skrev, for 3 minutter siden:

Hej

Der intet at frygte. Madame Elisabeht er dejlig og rar.

Med venlig hilsen

Søren

nu er det et generelt spørgsmål om diskretion @sørenbrun

Skrevet

Engang jeg kom ud fra en thaiklinik, stod en kendt TV vært og ventede, iført lang frakke, solbriller og hat.

Det vil jeg ikke anbefale, han var nem at kende :ugeek:

Skrevet

kunne du se hvem det var

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

kunne du se hvem det var

Det ville sku være meget inddiskret at afslører det, folk selv offentlige kendte har vel også ret til et privatliv

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar.

solbriller og cap er ikke rigtig en mulighed, og det er nok lige så meget frygten for at blive set på vej ud som for at blive set på vej ind der trigger...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.