Hop til indhold
M Fyn

Diskretion

Recommended Posts

Kære alle sammen

Jeg er rykket til det fynske da jeg har fået et spændende job, der dog også er ret eksponeret.

jeg er lidt udfordret af at jeg ikke tør blive set ved SM-domicilerne , som jeg oplever meget lidt diskrete i Det fynske.

Er det kun mig der oplevet dette eller hvad gør I andre?

 

de bedste hilsner

Mike

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

bare sørg for at inden du går ind at du kikker dig omkring og ser at der ingen mennesker er i nærheden og bare være hurtig til at gå ind :-) @M Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

bare sørg for at inden du går ind at du kikker dig omkring og ser at der ingen mennesker er i nærheden og bare være hurtig til at gå ind :-) @M Fyn

Aftal evt. med værtinden, når du er lige i nærheden, at hun lader døren stå på klem, så du ikke behøver stå udenfor og vente på at der bliver lukket op, men kan gå lige ind og evt. låse døren bag dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
sørenbrun skrev, for 3 minutter siden:

Hej

Der intet at frygte. Madame Elisabeht er dejlig og rar.

Med venlig hilsen

Søren

nu er det et generelt spørgsmål om diskretion @sørenbrun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang jeg kom ud fra en thaiklinik, stod en kendt TV vært og ventede, iført lang frakke, solbriller og hat.

Det vil jeg ikke anbefale, han var nem at kende :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

kunne du se hvem det var

 

Det ville sku være meget inddiskret at afslører det, folk selv offentlige kendte har vel også ret til et privatliv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar.

solbriller og cap er ikke rigtig en mulighed, og det er nok lige så meget frygten for at blive set på vej ud som for at blive set på vej ind der trigger...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...