Hop til indhold
BB Man

Dobbelt op på lækker hygge i Esbjerg

Recommended Posts

Jeg har for nyligt haft fornøjelsen af at være sammen med de to piger, Luna og Sala i Esbjerg N/V

Begge piger er godt voksne, ingen nips, men søde, dejlige og ikke mindst erfarne.

Fik en skøn halv time med alt godt fra menukortet - ingen hast, dejlig pirrende indledende "massage", og skøn, ugeneret b2b, økofransk, fisseslik og sex.

Spørg mig ikke om priser osv., da jeg altid er rundhåndet (hvilket i mine øjne højner oddsene for en god oplevelse betragteligt). Ring/skriv til pigerne og spørg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 4 timer siden:

Jeg har for nyligt haft fornøjelsen af at være sammen med de to piger, Luna og Sala i Esbjerg N/V

Begge piger er godt voksne, ingen nips, men søde, dejlige og ikke mindst erfarne.

Fik en skøn halv time med alt godt fra menukortet - ingen hast, dejlig pirrende indledende "massage", og skøn, ugeneret b2b, økofransk, fisseslik og sex.

Spørg mig ikke om priser osv., da jeg altid er rundhåndet (hvilket i mine øjne højner oddsene for en god oplevelse betragteligt). Ring/skriv til pigerne og spørg.

Var det to oplevelser eller dem begge på en gang??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 4 timer siden:

Var det to oplevelser eller dem begge på en gang??

Dem begge på en gang -kan abefales <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Hej BB Man,

Luna kender jeg jo, og hun er en dejlig kvinde - men ved ikke hvem hendes kollega Sala er :)

Har kigget på billederne, kan du fortælle mig hvilket af billederne der er retvisende? ;)

Spurgte du selv ind til to piger - eller fik du det tilbudt? :D

På forhånd tak for dit svar

Genboen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, den 7.8.2020 at 18:55:

Hej BB Man,

Luna kender jeg jo, og hun er en dejlig kvinde - men ved ikke hvem hendes kollega Sala er :)

Har kigget på billederne, kan du fortælle mig hvilket af billederne der er retvisende? ;)

Spurgte du selv ind til to piger - eller fik du det tilbudt? :D

På forhånd tak for dit svar

Genboen

 

 

Det sidste billede er retvisende. Sala er en moden og smuk pige, Jeg spurgte direkte efter to piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...