Hop til indhold
Fonøjeren

Ashley i Brædstrup

Recommended Posts

Midtvestagurken skrev, for 22 timer siden:

Det gad jeg også godt at vide. Hvis billederne og teksten er bare nogenlunde retvisende, burde hun aflægges et besøg ;)

Husk at skrive hvis du har været der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg en for holdet. Det er ikke hende på billederne men proportionerne passer meget godt. Hun er omkring de 30-35 år. Er mørkere i huden end hende på billederne. 
Hun er ganske sød men virkede lidt træt. Jeg havde bestilt 30 min. For 800kr. Men jeg må have talt forkert eller tabt en seddel for jeg havde kun fået 700 med ind. Jeg ville gå igen og finde flere penge. Men hun sagde det var ok. Om det var fordi jeg betalte for lidt eller hun altid har det sådan ved jeg ikke men, jeg måtte ikke slikke hende, øv. 
men hun gav et godt blow, meget energisk var tæt på at komme. Men nåede at knalde i lidt forskellige stillinger. Hun er god til reverse cowgirl. Tror jeg var der i 12-15 minutter. Så kunne nok have nøjes med 20 min. Til 500kr. 
Det var ok hun var flot nok men kemien var der ikke. Tror andre måske godt kunne få en ok oplevelse ud af det. Kommer måske en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fonøjeren skrev, den 22.7.2020 at 16:37:

Så tog jeg en for holdet. Det er ikke hende på billederne men proportionerne passer meget godt. Hun er omkring de 30-35 år. Er mørkere i huden end hende på billederne. 
Hun er ganske sød men virkede lidt træt. Jeg havde bestilt 30 min. For 800kr. Men jeg må have talt forkert eller tabt en seddel for jeg havde kun fået 700 med ind. Jeg ville gå igen og finde flere penge. Men hun sagde det var ok. Om det var fordi jeg betalte for lidt eller hun altid har det sådan ved jeg ikke men, jeg måtte ikke slikke hende, øv. 
men hun gav et godt blow, meget energisk var tæt på at komme. Men nåede at knalde i lidt forskellige stillinger. Hun er god til reverse cowgirl. Tror jeg var der i 12-15 minutter. Så kunne nok have nøjes med 20 min. Til 500kr. 
Det var ok hun var flot nok men kemien var der ikke. Tror andre måske godt kunne få en ok oplevelse ud af det. Kommer måske en anden gang. 

Kan det være hende her....https://annoncelight.dk/showad/289328.

Billederne er i hvertfald 100% ægte da de er taget et sted hvor jeg har besøgt damen. Som regel har hun også de "plastik-agtige" meget høje stiletter på.

Jeg ved godt det er lidt mystisk HVIS det er hende jeg tænker på, for hun kan vel næppe være to steder på én gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...