Bobbe 263 Skrevet 20. Juli, 2020 Er der nogen der ved hvor Emma der har været i Hampen blev af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 21. Juli, 2020 Emma tog (desværre for os) beslutningen om at trække sig tilbage, efter hun havde været her omkring jul...det var på tide for hende at prøve noget andet i livet, sagde hun. Godt for hende, synd for alle os som var gået hen og blevet vilde med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 21. Juli, 2020 Øv øv øv - bare hun vender tilbage den eneste jeg har givet gaver hun var en ener ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 263 Skrevet 21. Juli, 2020 Øv, jeg har haft nogle virkelig gode oplevelser med Emma, men respekt for hendes beslutning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deepdiving 23 Skrevet 22. Juli, 2020 Helt enig, hun var en drøm at være sammen med. Hun havde en veninde, jeg mener hun hedder Lika, som også var i Hampen en enkelt gang...er du svimmel, hun kunne rykke en liderlig fyr rundt. Det var stort set (i hvert fald for mig) en lige så god oplevelse...man kan håbe hun kommer igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roccoruco Skrevet 29. August, 2020 Hun er tilbage https://annoncelight.dk/showad/293150 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 30. August, 2020 Puha - det kan blive dyrt ! Hun er klasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den forsømte 42 Skrevet 14. Juni, 2021 Så fik jeg også besøgt hende. Wau! Hun er da fantastisk. Sød, sjov, charmerende og virkelig fræk. Hun ved hvad hun laver og virker virkelig som om hun kan li det. Meget glad for at hun stadig er aktiv! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 20. Juni, 2021 Er hun lige så lækker i virkeligheden som i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 263 Skrevet 20. Juni, 2021 dfreak skrev, for 10 timer siden: Er hun lige så lækker i virkeligheden som i annoncen? Ja... Hun er toppen af poppen hvis du spørger mig. Sød og mega fræk. Hun er nede på jorden og nem at snakke med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 27. Juni, 2022 Er der mon nogen som ved hvornår Emma vender tilbage til Hampen igen? Al info vil blive modtaget med taknemlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 4. Oktober, 2022 Midtvestagurken skrev, den 27.6.2022 at 23:22: Er der mon nogen som ved hvornår Emma vender tilbage til Hampen igen? Al info vil blive modtaget med taknemlighed. Nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg