Hop til indhold

Optimistisk fyr på Annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Wow.. Just wow.. Og hvis hvis den der er 15 cm, så har jeg 50 cm

Skrevet

Ja for 11k for en nat bør han have et rent dræbermissil mellem benene og ikk cal 22

Skrevet

Det kondom ser lidt løst ud i mine øjne B) 

Skrevet

Jeg  bliver  altid  én  smule  bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer,  måske er  annoncen  oprettet som chikane.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  bliver  altid  én  smule  bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer,  måske er  annoncen  oprettet som chikane.

Den tanke strejfede også mig!

Skrevet
lurik skrev, for 3 minutter siden:

Den tanke strejfede også mig!

Også  fordi  det  der  tilbydes og priser  er  urealistiske 

Skrevet
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Også  fordi  det  der  tilbydes og priser  er  urealistiske 

Ja det virker lidt suspekt!

Skrevet

Jeg er sikker på han har en østeuropæisk pimp. Det har alle der har åbent 24/7. Desuden mener jeg bestemt at have set den pikkemand på en anden annonce for en fyr der hed Benny. Annoncen skriger af trafficking :ph34r:.  

Skrevet

Tvivler på at den er oprettet som chikane ; Profil oprettet: 13/12 2018

Skrevet

Lidt ærgerligt at han kun tilbyder piger undervisning i at sætte kondom på, den havde jeg ellers været med på. 

Og den der med at "hvis der er optaget"... det tror jeg så ikke at det bliver. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Og den der med at "hvis der er optaget"... det tror jeg så ikke at det bliver. 

Tænker ellers han har forberedt "kunder ind ad fordøren, og ud ad bagdøren" for at undgå de mødes på vejen. 

/North 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Tænkte det samme. Eller forløber for et polterabend.:biggrin:

Skrevet

jeg forstå ikke i bruger så meget tid på den , måske han har kunder til det hva ved vi(og kommer det os ved)og til jer piger der skriv om den er 15 eller hva den er  det forstå jeg ikke ,i er da de først der bliver sur når en skriv i er for tykke er for gl .tak   Nemtøs over du er bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer, god aften fra somme fyn

Skrevet
jes midtfyn skrev, for 3 timer siden:

jeg forstå ikke i bruger så meget tid på den , måske han har kunder til det hva ved vi(og kommer det os ved)og til jer piger der skriv om den er 15 eller hva den er  det forstå jeg ikke ,i er da de først der bliver sur når en skriv i er for tykke er for gl .tak   Nemtøs over du er bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer, god aften fra somme fyn

Der noget der hedder humor. Og @nemtøs bekymring er forståelig

God aften til dig også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.