Hop til indhold
Tømreren

Optimistisk fyr på Annoncelight

Recommended Posts

Guest lurik

Ja for 11k for en nat bør han have et rent dræbermissil mellem benene og ikk cal 22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  bliver  altid  én  smule  bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer,  måske er  annoncen  oprettet som chikane.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  bliver  altid  én  smule  bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer,  måske er  annoncen  oprettet som chikane.

Den tanke strejfede også mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lurik skrev, for 3 minutter siden:

Den tanke strejfede også mig!

Også  fordi  det  der  tilbydes og priser  er  urealistiske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Også  fordi  det  der  tilbydes og priser  er  urealistiske 

Ja det virker lidt suspekt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på han har en østeuropæisk pimp. Det har alle der har åbent 24/7. Desuden mener jeg bestemt at have set den pikkemand på en anden annonce for en fyr der hed Benny. Annoncen skriger af trafficking :ph34r:.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ærgerligt at han kun tilbyder piger undervisning i at sætte kondom på, den havde jeg ellers været med på. 

Og den der med at "hvis der er optaget"... det tror jeg så ikke at det bliver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

 

Og den der med at "hvis der er optaget"... det tror jeg så ikke at det bliver. 

Tænker ellers han har forberedt "kunder ind ad fordøren, og ud ad bagdøren" for at undgå de mødes på vejen. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Jeg  bliver  altid  én  smule  bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer,  måske er  annoncen  oprettet som chikane.

Tænkte det samme. Eller forløber for et polterabend.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forstå ikke i bruger så meget tid på den , måske han har kunder til det hva ved vi(og kommer det os ved)og til jer piger der skriv om den er 15 eller hva den er  det forstå jeg ikke ,i er da de først der bliver sur når en skriv i er for tykke er for gl .tak   Nemtøs over du er bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer, god aften fra somme fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
jes midtfyn skrev, for 3 timer siden:

jeg forstå ikke i bruger så meget tid på den , måske han har kunder til det hva ved vi(og kommer det os ved)og til jer piger der skriv om den er 15 eller hva den er  det forstå jeg ikke ,i er da de først der bliver sur når en skriv i er for tykke er for gl .tak   Nemtøs over du er bekymret når  der  er  adresse  og  søgbart  nummer, god aften fra somme fyn

Der noget der hedder humor. Og @nemtøs bekymring er forståelig

God aften til dig også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...