Hop til indhold

JENNIE

Featured Replies

Skrevet

Som nu på dette forum, men med 6 forskellige trans/shemale oplevelser i bagagen, vil jeg lige starte med mit besøg hos Jennie for en måned siden.

Aftalte ydelser i telefonen og mødte op i hendes private rækkehus udenfor København.

Hun er super flot og feminin og meget venlig og imødekommende uden stress. Vi lagde os på sengen og tungekyssede lidt inden vi begyndte at mærke på hinandens voksende ... Hun slikkede mig først - desværre med kondom på hele tiden. Herefter slikkede jeg hende uden kondom. Som det har været nævnt før, er hun ikke særlig veludrustet, men dog meget veldrejet med lille rund bagdel og runde bløde bryster.

Hun tog mig lidt bagfra (uden smerter pga hendes lille størrelse) og derefter tog jeg hende, hvor hun lå på ryggen, så jeg kunne spille den af på hende samtidig.

Mens jeg var oppe i hende sprøjtede hun ud over sin egen mave og kort efter tog jeg kondomet af og sprøjtede samme sted....

En god oplevelse der klart kan anbefales....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.