Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Shhh

Ikke endnu, men hendes opskrift lyder absolut interessant, ville bare ønske der var lidt mere foto dokumentation, så man ved hvad man går ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shhh skrev, 1 time siden:

Ikke endnu, men hendes opskrift lyder absolut interessant, ville bare ønske der var lidt mere foto dokumentation, så man ved hvad man går ind til.

Har ikke meget til overs for profiler, hvoraf det fremgår at indenfor de sidste 90 har der været benyttet fake billeder fra denne profil... 

hvorfor skulle de pludseligt blive lovlydige ? 

men der er jo en som skal løbe en for holdet, hvis dette forum skal give hende en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det lyder jo meget godt....

Men oplysningen om de falske billeder krydret med én der nok så minimum er 50 år giver alligevel ikke den store lyst til at teste om det er så som der loves...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om man bliver bombet hos hende. Man får i hvert fald 3 kratere for 1200.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Så kom der lige et billede mere på, og det afslører en gammel kending fra Øst. meget levende, men been there done that. 

Fra Øst? = Østeuropa? Er det hende, der også (til tider) går under navnet Zanna https://annoncelight.dk/showad/291980? "Levende" = aktivt med i løjerne? Og for at følge dit sædvanlige spørgsmål:), ægte bryster?

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 13 minutter siden:

Fra Øst? = Østeuropa? Er det hende, der også (til tider) går under navnet Zanna https://annoncelight.dk/showad/291980? "Levende" = aktivt med i løjerne? Og for at følge dit sædvanlige spørgsmål:), ægte bryster?

Hejsa. Fedt hvordan du lige giver mig en lille ørefigne for mit evindelige spørgsmål om de ægte bryster. :-) Jeg er selv ved at være træt af spørgsmålet. ;-) 

Og nu ti sagen. Nej, jeg tror ikke det er den samme. Det der gjorde annoncen genkendelig for mig var det midterste billede her:  https://annoncelight.dk/showad/300305  Det har jeg set mange gange på EG, og besøgt hende en enkelt gang. Og ja, brysterne var ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Gammel rotte skrev, for 9 minutter siden:

Og ja, brysterne var ægte. 

Herligt! Og det var ikke ment som en ørefigen, tvært om, det var absolut positivt ment:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 3 minutter siden:

Herligt! Og det var ikke ment som en ørefigen, tvært om, det var absolut positivt ment:D

Men jeg syntes nu du skal spare pengene ti noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...