Hop til indhold
Junior

Gadetøser Odense

Recommended Posts

Dette er ikke en efterlysning!

Var i odense idag (20 tiden) pga noget arbejde. Har aldrig været i Odense før. Kører så rundt for lige at se byen og kommer så til sådan en lille gade lige inden en stor rundkørsel hvor der stod nogle gade piger. Og for satan de var lækre. Meeeeeget mere tiltalende end gadepigerne i københavn!

Nogen der kender til service niveau og ligneden, og overhovedet ved hvad jeg snakker om? De var kun 3 stykker og de stod alle samlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette er vist en efterlysning, så jeg har flyttet den.

Og unge mand, prøv nu lige at søge på gadepiger under anmeldelser på Fyn, så tror jeg ikke, det havde været nødvendigt at spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være de rumænske piger du mener. Servicen varierer lidt fra pige til pige, men generelt får du sjældent mere end 5 minutters sex for de 400-500 kr. det koster. De tager normalt heller ikke toppen af under sex eller blowjob. Jeg har dog oplevet en enkelt undtagelse fra reglen, men hende har jeg desværre ikke set siden.

På grund af den begrænsede service bruger jeg dem nu kun til blowjob, som kan fås til 200 kr. uden de store forhandlinger. På den måde strækker pengene lidt længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...